Gå til innhold
BjørnReiten

Ny låt/musikkvideo ute på youtube

Anbefalte innlegg

Her er en låt jeg har jobbet med den siste tiden. Ta gjerne en lytt🙂 

Skjult innhold - vennligst logg inn

• Liker 10
  • Takker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin låt og stilig video! Tommel opp ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vel å ta alt for lite i, Juzziz. Oppfordrer alle til å se denne! Et nydelig musikkstykke, og veldig bra video. Jeg storkoste meg, og skulle ønske jeg hadde mer enn to tomler. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vakkert! Finnes det en ukomprimert lydfil av denne som kan streames eller lastes? Kul video også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at du likte det! Kan prøve å få lastet opp en ukomprimert versjon på SoundCloud i løpet av helga🙂

Du kan også spille av filmen på youtube i 1080p. Mener lydkvaliteten blir bedre da👍🏻

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av geir-retro
      Har et par gamle gitarer (ref bildet) fra 50-60 tallet som trenger nye strenger.
      Er det noen som har forslag til strenger som passer på disse gitarene?
      De gamle strengene som står på har har ikke spunnet tråd på tredje strengen. Dvs bare kjerne-streng.
      Det er vel litt uvanlig. Får man tak i slike strenger i dag?

Gitaren til venste er av type Leif Hansen (norsk-bygd)
      Den til høyre har ingen navn eller påskrift hverken utenpå eller inni, men dette er den som lyder best av de to gitarene.
      Noen som har ide om hva slags fabrikat denne kan være?

• Av Espen97
      Hei,
      Jeg har nylig kjøpt en Taylor 414-ce. Det er en ganske dyr gitar så jeg vil jo helst holde den ved like så godt som mulig. Jeg har et daddario humidipack automatisk fuktighetssystem for å ha inni kassa når jeg ikke bruker gitaren, men posene man bruker må skiftes hver tredje/fjerde måned og de er også ganske dyre. Det er ikke aktuelt å ha noe romfukter iom at det ikke er plass og at jeg har vinduet oppe en del der jeg bor. Jeg har hovedsakelig gitaren i kassa. Så det jeg lurer på er om det på et tidspunkt (ettersom gitaren blir eldre) ikke lenger vil være nødvendig med alt dette fuktighetsstyret? Eller må jeg bare forberede meg på å bruke et par tusen i året på fuktighetsputer til gitaren? Man hører jo historier om folk som plukker opp gitarene sine etter 10 år og at de fortsatt høres like bra ut (eller til og med enda bedre). Kan ikke forestille meg at alle disse gitarene har ligget med kontrollert og perfekt luftfuktighet så lenge. 

Noen som har noen tips eller noe info om hva som må til for å holde en slik gitar ved like? Jeg spiller mye og bytter selvsagt strenger ganske ofte. Burde jeg for eksempel smøre på noe olje i samme slengen og? 

På forhånd takk for hjelpen. 
      Hilsen Espen.
    • Av Espen97
      Hei!
      Jeg spiller aldri med plekter, kun fingerspill. Egentlig kan jeg ikke så mye om gitarer, men jeg syns det er litt for mye gjenklang i den jeg har nå, hvis det gir mening. Det er en Fender CD-140SCE.
      Jeg er altså på utkikk etter en ny gitar, i 4-7000 klassen, men jeg har et problem. Jeg bor i bygård i Oslo og luftfuktigheten er ekstremt lav i de øvre etasjene der jeg bor. Fenderen har allerede begynt å sprekke opp, og lyden er nå, etter min mening, relativt mye dårligere enn den var når jeg kjøpte den. Jeg bruker en såkalt "humidifier", og det hjelper, men jeg vil helst slippe å styre med det ved mitt neste gitarkjøp.
      Jeg ser altså etter en gitar som ikke lar seg påvirke av luftfuktighet, eller hvertfall minimalt. Temperatur er ikke noe problem i og med at jeg bare spiller inne. Har sett på RainSong sine karbonfiber-gitarer, og har veldig lyst på en. Lurer på hvor mye jeg må opp i pris for å få tak i en slik en i Norge? Finnes det noen forretninger som selger den i Oslo? Jeg har ikke klart å finne noe hittil. 
      Om RainSong blir uaktuelt pga pris eller andre ting, finnes det en annen gitarmodell som ikke lar seg påvirke i like stor grad av luftfuktighet? Fenderen er helt håpløs...
      Setter stor pris på hjelp!
      Mvh. Espen.

• Av mortenmw
      Hei!
      Jeg har en kawai akustisk gitar, og kan ikke så mye om verdien på gitar. Syns også det er lite å finne på nett. Vet noen hva denne er verdt? 
    • Av Ketil
      Jeg er en 52-åring som har eid en akustisk gitar siden 1988 men aldri øvd målbevisst nok til å komme over et nivå som nok befinner seg et godt stykke undermiddels. I lange perioder har gitaren fått hvile til jeg har endt nede på nybegynnernivå igjen. Er dårlig til å plukke fra sanger jeg hører, er slave av leksjoner på youtube. Aldri øvd sammen med noen, ønsker nå å utfordre meg selv i forhold til dette. Noen som føler seg kallet?

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.