Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dobbel NGD!


Skullkrusher

Anbefalte innlegg

Omsider kom Charvelen jeg har ventet på i over én måned! Vanskelig å klage nå når den først kom fram, for den er 100% strøken, ingen imperfeksjoner og er tilogmed godt intonert. Eneste jeg måtte gjøre var å senke strengehøyden (undertegnede er ikke akkurat noen SRV) så var den perfekt for meg. Syyyk farge! Samboeren er ikke helt enig, men det får nesten være så. 

Nr. 2 er en Classic Vibe jeg kom over på Finn. Liker den godt så langt! Kjøpte den fordi jeg var litt nysgjerrig på Classic Vibe. Det er ikke akkurat noe jeg kommer til å få bruk for i bandet, men om jeg trives godt med den kan det hende at jeg beholder den en stund. :)

 20180308_215602-02.jpeg

20180308_215754-01.jpeg

Endret av Skullkrusher
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, OsamaFetLaden skrev:

Skulle hatt en enklere måte gjøre det på o.O

Ellers, dritfet finish på begge—grattis, @Skullkrusher!

Det er litt prakk, men når det først er gjort så trenger jeg aldri å gjøre det igjen så lenge ikke action-preferansene mine endrer seg. Tusen takk! Alltid moro med noe annet enn de sedvanlige hvite og sorte gitarene jeg bruker å ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Blix skrev:

 Håper du slakket strenger og fjernet fjærene i floyden før du justere strengehøyden... :)

Delte meninger om dette her. Mange gir blaffen, også profesjonelle gitar repratører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, jonta said:

Delte meninger om dette her. Mange gir blaffen, også profesjonelle gitar repratører.

Fine med å gjøre det slik er at man er 100% sikker på at man ikke fucker opp knivseggene. Da kan man drite i delte meninger.... :)

Endret av Blix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å spille på! Halsen er perfekt for meg hvertfall. Tynn, men ikke for spinkel, også er den ikke altfor bred. Minner litt om halsen på King V-en min, bare at den er litt mer "tydelig" D-shape enn Charvelen. ESP-en jeg hadde før var også lik, men den hadde bredere hals igjen. Kan ikke si hva som er bra eller ikke, men Charvelen passer hvertfall mine preferanser godt. Den har "rolled fret edges" også. Kan spille lenge på den uten å bli sliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.