Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din ES-XXX

Anbefalte innlegg

De fleste har vel sett den, men... '13 mod Memphis med RS-kit og Bigsby conversion. originale '57 Classic pups.

36032931480_c8670ef791_b.jpg

Endret av Audun
  • Liker 7
  • Takker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 weeks later...
  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

'77 Epiphone Riviera, MIJ. Skavanker er det mange av, men den har mojo så det holder (og skavankene gjør at jeg vurderer å smelle på en bigsby på den) . Av alle el-gitarene jeg har så er denne blant d

De fleste har vel sett den, men... '13 mod Memphis med RS-kit og Bigsby conversion. originale '57 Classic pups.

Her er mine: fra venstre: Rusty Andersson ES-335, ‘64-reissue ES-345, Epiphone Sheraton union jack, CS ES-355. 

Posted Images

• 1 month later...
  • 1 month later...
1 time siden, Griffin skrev:

Mmm... denne er så sykt digg... ble ikke verre med nye strenger og litt generell TLC for å si den sånn 1f60e.png

320CE31D-1D0D-4B93-9123-CAC7B2FD710A.jpeg

En av de nye, eller en eldre Custom variant?
Meget pent ja :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 9 months later...

01BA1B97-C9ED-445B-B556-2ABE6E50DC8E.thumb.jpeg.95b8e855e963ebbd5a526d835a339c52.jpeg

Det skulle noen år til før jeg fikk ut fingern og satte i ny pickup og skiftet stemmeskruer på denne. Skammelig, for det ble himmel og hav av forskjell. Føles og låter som et helt annet instrument. Bort med de råtne originale stemmeskruene og pickup, inn med (NOS) Schaller stemmeskruer og Dimarzio Model One.

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 year later...

Skremmende lite aktivitet i denne tråden, så jeg bidrar med min nyinnkjøpte 335. Lollar imperials, ellers ganske orginal. Kremgod å spille på, og alltid klar for rock n'roll.

Serienr sier nashville, mens klisteret på innsiden sier memphis, noen som vet noe om det? Iflg serienr er det en 06mod.

20210123_150217(1).jpg

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.