Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din ES-XXX


Griffin

Anbefalte innlegg

Juksemaker, pipelort @Pledrik.

IMG_5923.thumb.JPG.eef87f86111e702b538fa8b84a32a4d6.JPG

IMG_5924.thumb.JPG.861e064245cb4d610ada15bbccf91b91.JPG

Gibson ES125t (modifisert til 'td')..., fra det gjeve året 1959, men verdimessig ligger den på ca det original wiring fra en '59 Gibson Les Paul går for. :P 

Lollar p90 i denne. Feedback-monster av en annen verden. Fullstendig ubrukelig live. Tror det bare er treverket igjen som er originalt på denne, men det gjør ingenting da disse modellene har svært lav samlerverdi.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Truckstop Chuckie skrev:

Den har 'the looks', bare synd at jeg ikke syns den er like fet å spille på. Hverken fugl (hollowbody) eller fisk (planke), selvom den på papiret er en fugl. Klarer ikke helt bli klok på hva den prøver å fremstå som. 

Det nederlandske jazzfantomet Martin van Driterson (elns) spiller på en 125–låter. Super lyd.

Edit: Martijn van Iterson heter han:

 

Endret av OsamaFetLaden
  • Liker 1
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/27/2018 den 21.17, MAa skrev:

Martijn van Iterson sin 125 er full-size ja. Drøyt bra gitarist. Plukka masse greier fra han for noen år tilbake, her er en av transkripsjonene mine hvis noen er int i å sjekke ut:

http://dutchbopper.blogspot.no/2012/11/martijn-van-iterson.html

Dutchbopper på blogspot.no?!? Han kjenner jeg også ganske godt. Unfrienda meg på Facebook etter jeg ga uttrykk for misnøye over at han mente befolkningen på Færøyene fortjente å dø pga. selfangstmetodene sine. Mye rart der ute o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.