Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din ES-XXX


Griffin

Anbefalte innlegg

Bra initiativ med en egen es-tråd?

Jeg har postet bilder av denne i andre tråder tidligere, men den er så fin at det ikke skader med et til?

IMG_20170702_140324910.thumb.jpg.7303d61bc0bb328a1ff8b7ceab2498aa.jpg

Dette er en 2006 Gibson ES 175 limited run av 1956-modell. Nydelig å spille på og den låter bra med P-90.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, nikotro skrev:

Bra initiativ med en egen es-tråd1f44d.png

Jeg har postet bilder av denne i andre tråder tidligere, men den er så fin at det ikke skader med et til1f60a.png

IMG_20170702_140324910.thumb.jpg.7303d61bc0bb328a1ff8b7ceab2498aa.jpg

Dette er en 2006 Gibson ES 175 limited run av 1956-modell. Nydelig å spille på og den låter bra med P-90.

ES med P90=korrekt...

Skulle jeg bestilt meg sånn skikkelig Custom spec, så har det blitt en med to P90 på ES355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'77 Epiphone Riviera, MIJ. Skavanker er det mange av, men den har mojo så det holder (og skavankene gjør at jeg vurderer å smelle på en bigsby på den) . Av alle el-gitarene jeg har så er denne blant de som sitter tryggest. Har det deilige 'honket' som er så morsomt med 335er. Har blitt refrettet en gang, så FEB er long gone. Amatørmessig frest ut for bakplate over elektronikken. Ser stygt ut, men men. De originale stemmeskruene var litt slepphendte, så den har fått ett nytt sett med Grover Rotomatics. I tillegg er den begredelige originalbridgen byttet ut med en fra Faber. Pickupene er de originale og låter veldig bra. :) 

DSC_0804_zpsvgl6p0pc.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.