Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Aktive pups, ja eller nei?


Affen

Anbefalte innlegg

På 19.4.2018 den 12.56, Affen skrev:

Da har jeg endelig installert EMG settet fra @Troll og jeg må si meg fornøyd. Anderledes lyd, ja, men jeg liker det jeg hører :)

Da gjenstår det bare en skikkelig high gain amp da!

Sjekk ut Hughes & Kettner Tubemeister 18 eller 36 W. Lette tre kanals amper med innebygget attenuator som låter veldig bra og de har eff loop, ikke alle lunchbox amper har det.

Trenger du kraftigere greier får du jo Carvin V3 eller MTS 3200 latterlig billig på bruktmarkedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, jonta said:

Da gjenstår det bare en skikkelig high gain amp da!

Sjekk ut Hughes & Kettner Tubemeister 18 eller 36 W. Lette tre kanals amper med innebygget attenuator som låter veldig bra og de har eff loop, ikke alle lunchbox amper har det.

Trenger du kraftigere greier får du jo Carvin V3 eller MTS 3200 latterlig billig på bruktmarkedet...

Allerede skaffa: EVH 5150iii LBX :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha Peavey, ja det skulle bli bra?

EVH modda 5150 i lunch box utgave, visste ikke det fantes, 5 preamprør og greier ja, 5150 er jo kjknnt for maaange gain trinn. Ikke så veldig dyr heller ser jeg...

Kommer orginalt med JJ rør også, det er ikke dårlig, i forhold til mange andre av lbx ampene som leveres med ræl fra kina.

Den eldre storebror har jo fått litt kritikk for clean tonen, hvordan er det med denne?

Endret av jonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, jonta said:

Aha Peavey, ja det skulle bli bra1f642.png

EVH modda 5150 i lunch box utgave, visste ikke det fantes, 5 preamprør og greier ja, 5150 er jo kjknnt for maaange gain trinn. Ikke så veldig dyr heller ser jeg...

Kommer orginalt med JJ rør også, det er ikke dårlig, i forhold til mange andre av lbx ampene som leveres med ræl fra kina.

Den eldre storebror har jo fått litt kritikk for clean tonen, hvordan er det med denne?

Denne har ikke clean, lol. LBX ii har clean og crunch, denne har crunch og full burn. Får clean om jeg skrur ned gain helt på crunch da. Høres helt fint ut, men 
får clean fra Vox`n min. Gain kanalene er helt syke på EVH, liker det!
Ja, står jo at de leveres med JJ, men min kom med Groove Tubes. 5 preamp og 2 power amp ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.