Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Aktive pups, ja eller nei?


Affen

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Troll said:

De koster vell en tusing hver hvis man skal handle inn. Tenker at de går for 900kr samlet :)

Jeg har handlet inn j*** med pickups, uten å tenke på at jeg ikke har nok gitarer å putte dem i. Har vell 4-5 humbuckere liggende :P 

Dæven, det var billig... mhmmm 

Endret av Affen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Troll said:

Send meg PM hvis du er interessert, pleier å gi gode priser til forumitter. De skal ikke legges ut til salgs før om ca 2-3 uker, så du får tenke litt :)
Som andre nevner, så har en god (og ikke minst riktig..) amp utrooolig mye å si for god lyd!

Kanskje vente til jeg har fått ny amp, men det blir nok ikke før evt skattepenger kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Foo said:

Tror det var hele greia med potter oppi der også. 125+ portokostnader og skal det sendes som brevpost er det på kjøpers ansvar om det går an.

Det var jo kjekt, er det kurante greier? Litt i GFS gata eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMG er ofte elsk/hat. Jeg syns at de låter bra, men kan bli "for mye" med mer enn 1-2 gitarer for min smak - da de har en spesiell farging på tonen. Låter forøvrig meeget bra i en ESP Eclipse - spesielt 60'en i hals, er nesten litt synd å bytte de ut - men har tenkt at den skal få en mer klassisk vri. 

Jeg tror jeg solgte et par EMGer til 400kr for et par år siden (under 30% av nypris), fordi de aldri ble solgt. Kan være markedet er annerledes idag, er generelt lite humbuckere og pickups til salgs på bruktmarkedet. 

Du får følge litt med.. Jeg kontakter deg sikkert med et skamtilbud på 600kr når jeg plukker de ut. Bedre å bli kvitt de enn å ha det liggende 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Affen skrev:

Er de så fæle? 1f609.png

For meg er de helt feil. Som folk også skriver, ikke så lett å omsette på bruktmarkedet så om du har tålmodighet dukker det sikkert opp noe. Også grunnen til at jeg gav bort siste settet jeg flekket ut av en gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Troll said:

EMG er ofte elsk/hat. Jeg syns at de låter bra, men kan bli "for mye" med mer enn 1-2 gitarer for min smak - da de har en spesiell farging på tonen. Låter forøvrig meeget bra i en ESP Eclipse - spesielt 60'en i hals, er nesten litt synd å bytte de ut - men har tenkt at den skal få en mer klassisk vri. 

Jeg tror jeg solgte et par EMGer til 400kr for et par år siden (under 30% av nypris), fordi de aldri ble solgt. Kan være markedet er annerledes idag, er generelt lite humbuckere og pickups til salgs på bruktmarkedet. 

Du får følge litt med.. Jeg kontakter deg sikkert med et skamtilbud på 600kr når jeg plukker de ut. Bedre å bli kvitt de enn å ha det liggende 

Ja gjør det a :) Er nysgjerrig på det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.