Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Musikkland på Lillestrøm?


Frodrik

Anbefalte innlegg

Noen her som har handlet fra Musikkland på Lillestrøm?

Jeg bestilte en OLP MM2 bass derfra. Jeg fikk beskjed om at den skulle komme etter 2 uker.

Etter to uker kom den ikke, jeg ringte og de sa den var forsinket. I dag, 3 uker etter ringte jeg igjen, og de sa at importøren ikke kunne skaffe bassen før etter nyttår. Jeg klikka jo fullstendig.

I stedet får jeg samme bassen i en annen, og mye verre farge. Det tar minst 2 uker til.

Derfor kan jeg regne totalt 4-6 uker fra jeg bestilte den til den kommer. Jeg fikk ikke engang en beklagelse.

En venn av meg kjøpte en forsterker der. De sa det skulle ta 2 uker, det tok 4 uker.

Utrolig dårlig service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Frodrik og min felles venn som da hadde kjøpt dette Marshall-stacket der hadde fått beskjed om at han kunne koble Speaker-outputten fra head'en inn i input-inngangen på sin lille Peavey Rage

Peil...nja...

Ikke at jeg skjønte det (peil, nei), men grunnen til at han var misfornøyd var jo en leveringstid på 4 uker, når de lovte det skulle ta 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner de folka litt.(Jeg bodde der før) Det beste er og stikke til butikken, prate med de, bli kjent. Så kan det faktisk hende at du får avslag osv. Når jeg handler der får jeg hvertfall mye service osv. Men jeg synes at det som skjedde med den bassen var noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig/umulig for butikken å til enhver tid vite lagerstatus på et lager i Sverige, i alle fall hvis de ikke har et skikkelig datasystem (noe jeg enda har til gode å se i en musikkforretning), så sannsynligheten for at det faktisk er folka i butikken som gjør en dårlig jobb er etter mitt skjønn liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig/umulig for butikken å til enhver tid vite lagerstatus på et lager i Sverige, i alle fall hvis de ikke har et skikkelig datasystem (noe jeg enda har til gode å se i en musikkforretning), så sannsynligheten for at det faktisk er folka i butikken som gjør en dårlig jobb er etter mitt skjønn liten.

Du har helt sikkert rett, det er ikke butikkens feil at lageret i Sverige ikke har varene mine.

Problemet er jo at jeg faktisk må ringe dem minst 2 ganger i uka får å få vite dette, de gidder ikke ringe meg å fortelle meg om forsinkelser osv. Rimelig irriterende.

Men det er vel bare å sette seg ned og vente. Ingenting jeg kan gjøre. Hjelper ikke å klage =/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.