Kossoff

[kjøper] Analog delay

Anbefalte innlegg

Analog Delay (eller en svært god digital sim, type Walrus ARP-87 eller liknende). Ikke interessert i disse monsterpedalene som gjør «alt». Pedalen må ha tap og ratio (intervaller).

Bor i Trondhjem og stoler på posten. Pris blir vi enige om :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av matt
      Er det noen som har prøvd pedaler fra JHS? Kvalitet? Noen modeller som anbefales å sjekke ut?
      Skjult innhold - vennligst logg inn
      Ser også ut som de modder en del pedaler, i tillegg til at de har en custom shop. Mye som appellerer visuelt!
      Likte denne. Morning Glory.
      Drøyt allsidig.

• Av space
      Har tenkt å skaffe meg en ny distortionpedal. Hadde tenkt Dirty little secret Mk2 helt til jeg hørte noen demoer av Suhr Riot.
      Har hørt gjennom en haug youtubevideoer, og klarer ikke helt bestemme meg. Begge låter egentlig kanon.
      Er det noen som har noen tanker rundt disse?
      Jeg spiller på Gibson Les Paul Studio, Fender Jaguar, eller Fender telecaster litt avhengig av setting, og ampene varierer også mellom Marshall Valvestate, JCM800, forskjellige Fender og Vox....
      (Fordi jeg ikke orker drasse på 2x12 Valvestaten jeg spiller på her hjemme.)
      Musikkstililen ligger i indierock-land, med inspirasjoner fra bl.a. Sisters of Mercy og Joy Division, men også de gamle grungeheltene.
      Pedalen må altså klare både bra med trøkk, og også roligere saker.
      Har også en selvbygd "The Screamer" (TS9) som jeg kan kombinere med.

Hva tror dere?