Gå til innhold
CastorFiber

Standardstrøm registreres ikke

Anbefalte innlegg

Forsøker å sette som standardstrøm at innhold jeg ikke har lest skal være standard.

Skjult innhold - vennligst logg inn/monthly_2018_02/image.png.cb963f8e0d360329838c226e70a8f09c.png">

Neste gang jeg klikker på "ulest innhold" oppe til høyre, får jeg med nye innlegg som jeg har lest, og forumets default er igjen standard. Hvorfor det?
image.png
Edit- Windows 10 og nyeste Chrome.

Endret av CastorFiber

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker som bare det her hos meg. Ser ikke ut som at du har lagret noen strøm

Generellt anbefaler jeg deg å lage din egen strøm under et annet navn enn Ulest innhold, men uansett får den et unikt nummer. Man kan ha så mange aktivitetsstrømmer som man vil..

Skjult innhold - vennligst logg inn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, da har det skjedd "ting" i det siste. Jeg hadde to forskjellige strømmer i tillegg til default. De funket helt fint, rent bortsett fra at jeg ikke fikk lagret de som standard, og jeg måtte velge de hver gang. Tester videre nå. :)
De to "gamle" strømmene synes ikke mer, uten at det er noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
33 minutter siden, CastorFiber skrev:

De to "gamle" strømmene synes ikke mer, uten at det er noe problem.

Det er lagret 50 strømmer og man kan bla seg bakover ved å endre tallet i nettleseren og se alle 50 - på ymse brukere.

Skjult innhold - vennligst logg inn er en av dine..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av CastorFiber
      Ser det er flere poster om dette på forumet allerede, men tenker det er verdt en egen tråd.
      Det er mange kilder som har dette som en nyhet, jeg har bare valgt en av dem.

• Av CastorFiber
      Det får man si!

• Av CastorFiber
      Jeg må innrømme at jeg ikke har videre greie på effektpedaler. Jeg eier svært få, og følger ikke med.
      Som før nevnt har jeg en bekjent som trenger noen løse pedaler. Han er fra Kurdistan, og har et ganske begrenset budsjett. Trenger råd om en rimelig pedalserie jeg kan anbefale for han. Han sier han trenger "alle typer", men det tror jeg ikke helt på, Tror mer på at han ikke helt vet hva han snakker om. Jeg kan såpass at jeg vet hvordan de forskjellige effektene fungerer, det er ikke noe problem.
      Det å finne skjæringspunktet mellom hva som er så rimelig at han kanskje har råd til noen, og at de låter greit og er mekanisk solide trenger jeg hjelp til.
      Tips? Veldig vanskelig å si noe om pris, altså.
      Har noen noe rimelig som er pent brukt i "basisutvalget", så send meg en PM, men dette er i utgangspunktet ikke en "kjøpetråd", men for all del.
    • Av CastorFiber
      Er det noen her på forumet som har testet UV- herdende plast? Ser det lanseres som et alternativ til såkalt superlim. Koster jo ikke allverden, men kunne være morsomt å høre om noen har testet dette til småreperasjoner. En av ulempene med superlim er jo at det ganske fort blir gammelt og ubrukelig på flasken, hvis man ikke bruker store mengder hver dag.. 
      Videoen er kun ment som et eksempel, det finnes sikkert mange leverandører som har slike produkter.

• Av CastorFiber
      Er det flere enn meg som får denne når man forsøker å lime inn fra utklippstavlen? Skjult innhold - vennligst logg inn, det har virket før. Bilde er tydeligvis greit, men link til en annen tråd på forumet feiler, og det samme gjør det å lime inn en URL fra Youtube.
      Tråden jeg har forsøkt å lime inn i, er humortråden.
      Fikk lagt inn lenken uten embedding ved å bruke kodeeditormodus. Det skal jo ikke være slik.

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.