Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe FX III kommer snart


wiggum

Anbefalte innlegg

27 minutes ago, Truckstop Chuckie said:

De har vel laget oppdateringer til Ultra parallelt med II hele veien, så syns det er rart om de faser ut II (XL/XL+) relativt kjapt. Som med alle andre nye duppedingser så må den garantert igjennom barnesykdommer og mere før det viser seg å være trygt nok å kaste alt av softwareoppdateringer til II på sjøen.

Jeg trøster meg med at II fremdeles låter ekstremt bra, og jeg tror at for mannen i gata (blant annet meg) så er vi allerede på mange låter der at Axe-FX II er 'AS good as it gets'..., på ampsim-fronten. 

Ifølge ryktene har III bedre effektseksjon men neppe bedre ampsim. Det er vel også effektseksjonen som er det store salgsargument for turnerende band. For egen del har jeg ikke brukt digital ampsim annet enn til hjemmeøving etter at jeg anskaffet en Ethos. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Blix said:

2800 Euro blir prisen (minus Tysk moms for oss) såfremt Euro/Dollar holder seg, da blir pris til Norge med frakt og moms totalt ca 28400,-.


:P

Ikke dårlig, jeg betale over 30K for min II+ når jeg kjøpe for 3 år siden.

Ser de har satt ned II+ med over 300 euro også. Da er det litt vel optimistisk å sette prisen til 22.000 for en brukt en på finn.?

Endret av wiggum
  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.