Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe FX III kommer snart


wiggum

Anbefalte innlegg

8 timer siden, stromstans skrev:

Yes, da blir det vel endelig noen billige toere på markedet snart. 

Tja... Antakeligvis blir III'ern såpass drøy i pris (se ikke bort i fra øvre del av 30-tallet) at den i praksis ikke vil utkonkurrere II før III'ern oppgraderes til eventuelt XL og siden XL+ (eller lignende) og at Fractal faser ut softwareoppdateringer til II'eren.

Antakeligvis er ventelisten på III'eren allerede såpass lang at man ikke kan forvente å se den utgaven på bruktmarkedet før om noen år..., og inntil da tipper jeg prisnivået på brukte Axe-FX II kommer til å holde seg stabilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skela skrev:

Tiger SHARC er vel faset ut så det betyr at all sofware er fullstendig omredigert? Og hvor lenge vil det gies support for eldre modeller fra Fractal?

 

De har vel laget oppdateringer til Ultra parallelt med II hele veien, så syns det er rart om de faser ut II (XL/XL+) relativt kjapt. Som med alle andre nye duppedingser så må den garantert igjennom barnesykdommer og mere før det viser seg å være trygt nok å kaste alt av softwareoppdateringer til II på sjøen.

Jeg trøster meg med at II fremdeles låter ekstremt bra, og jeg tror at for mannen i gata (blant annet meg) så er vi allerede på mange låter der at Axe-FX II er 'AS good as it gets'..., på ampsim-fronten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.