Gå til innhold
Ca3ne

Ønsker du å lære å spille gitar, eller videreutvikle deg med en ekte Rockstar?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hjelper en venn med å nå ut til så mange som mulig.

Han heter Jack Doolan, og er en erfaren gitarlærer fra London, der han underviser i alle aldre og sjangre. Innenfor rimelighetens grenser kommer han gjerne hjem til deg for undervisningen, men detaljene avtaler dere selv. Han har et tett program til tider, da han synger og spiller i det London baserte bandet Cypher 16, men han ønsker å starte opp også her, så tider for undervisning finner dere ut av. Du kan selv lese på den nyopprettede siden hans, eller søke på bandet om du er interessert. En gylden mulighet til å lære av noen som faktisk driver med det!

Han kontaktes via mail på doolan.jd@gmail.com

eller på facebook. Under er adressen til facebooksiden hans.

https://www.facebook.com/jackdoolancypher16/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere må forresten gjerne bare spørre meg om ting ang dette og, hvis det er litt skummelt å ta kontakt med det første, så svarer jeg etter beste evne :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det gått to måneder, og Jack har nå flere studenter i Oslo, så han kommer dit ca hver til annenhver måned. Han er også i Stavanger avogtil og underviser der, så man må ikke være basert i Oslo for å få dette til 🙂 blir det for lite med en undervisning i måneden, så underviser han også via skype om det er ønskelig.

linken til siden hans i hovedinnlegget gjelder fortsatt, og det samme gjør det å ta kontakt med meg hvis det føles tryggere å ta det på norsk i starten 🙂 Men Jack selv er utrolig hyggelig, lett å prate med og veldig dyktig i det han driver med, så det er bare å hive seg på! 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Eagle
      Hey Ho! Spiller pønk, spiller rock og er hypp på et band å spille kjapt og enkelt med. Regner med at det finnes flere likesinnede 🤘😎 Holder til i Oslo. 
    • Av Sinister
      Hei!
      Vurderer nå å endelig skaffe meg en el-gitar, da jeg aldri har spilt før. Sett en del på Schecter C-6 White som kommer med og uten Floyd Rose. Litt usikker på om jeg skal gå for FR eller ikke, da jeg har hørt det er vanskelig å stemme, og sette på nye strenger igjen. Men vil høre fra noen her inne som sikkert har noen tanker rundt det! I samme slengen, trenger jeg også tips til en forsterker som er rimelig men bra, til den gitaren. Har sett litt på Marshall DSL5C, men usikker på om jeg skal velge den eller noe annet. 
    • Av The Euphor
      Hadde en prat med en svenske her forleden. Dette er en mann med flere tiårs erfaring fra musikkbransjen i Sverige, og med internasjonale kontakter, om det er mulig å beskrive det på den måten. Han kunne fortelle at han ble veldig overrasket over nivået på gitaristene som besøkte Larvik Gitarfestival - langt flere som kom og prøvde instrument var virkelig gode gitarister. På messer i Sverige og Danmark er det ikke uvanlig at nivået er langt lavere. Likevel, når det gjelder internasjonale gitarister, så har Norge veldig få navn å vise til i forhold til eksempelvis Sverige og Finland. Norge er også generelt mye dårligere på å eksportere band. Hva er årsaken til dette? Jeg vil tro at det er sammensatt, men vi har flere band som hadde klart seg fint målt opp mot store svenske band. Denne svensken nevnte Circus Maximus som et eksempel, det finnes eksempler innen flere sjangre.
      Noen band har klart det, Turboneger og, ja... Har vi for mange nisseluer i hendene?
    • Av Anettemor
      Hei 
      jeg er ei 17 år gammel jente fra Hamar som trenger medlemmer til et rockeband. Jeg er selv vokalist og elsker denne sjangeren. Så  hvis noen er interessert vennligst ta kontakt på 91869855
    • Av stian79
      Veletablert og seriøst coverband i Oslo søker ny gitarist som fortrinnsvis også kan synge/kore. Spiller typiske kjente låter fra 70 tallet til i dag. Har en stor låtliste med forskjellige sjangre, og vi har flere faste kunder. Vanlige spilleoppdrag er bryllup, julebord og fester. Vi håper å få tak i en god gitarist som har tid og lyst til å bli med oss videre. Det er ikke lenge til neste spillejobb, så vi håper du er klar for å sette deg inn i låtmaterialet. Vi øver til vanlig en gang i uken. Vi spiller trommer og bass, og benytter også mye backtracks slik at synth/piano effekter etc. fyller opp lydbildet. Har øvingslokale og eget PA anlegg. Vi er 35 + og har spilt sammen i
      over 10 år. Ta kontakt med meg på stian.andberg@gmail.com for mer informasjon.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.