Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaring med Harley Benton Spaceship pedalboards?


Sorg

Anbefalte innlegg

4 timer siden, germaniumkid skrev:

Tipper de er identiske med disse: 

https://evenstadmusikk.no/produkter/gitar-/-bass/effekter-/-pedaler/pedalbrett/palmer-mi-pedalbay-40-lightweight-variable-pedalboard-with-1069223-p0000037138

Edit: Med Moms og frakt havner Thoman-brettet på en åttehundrelapp. Kjøp heller Palmer fra Evenstad ;) 

Glimrende! Takker. Ja kjøper helst fra Norge. Har du noen erfaring med disse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Naigewron skrev:

Gitaristen i bandet har Palmer Pedalbay 40, og den fungerer i alle fall helt fint for ham. Ville fulgt @germaniumkid sitt råd her tror jeg ja :)

Han er fornøyd? Ulempen er jo at det er lite padding. Men samtidig, skal man ha padding, så blir det jo fort ganske tungt og pes å drasse på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg endte med å kjøpe et Trio28 pedalbrett. Har nå mottatt det og jeg er veldig godt fornøyd med hvordan det er satt opp. Imidlertid så har jeg undervurdert hvor stor det er og jeg tror det er for stort for en koffert og også for å ta med på et fly som håndbagasje. Hvordan har dere løst dette? Det er kanskje mulig å ta med brettet og så gi det til flypersonalet som kan legge det inn i lasterommet på flyet? Da slipper man at det blir herjet med i like stor grad.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Sorg said:

Det er kanskje mulig å ta med brettet og så gi det til flypersonalet som kan legge det inn i lasterommet på flyet? Da slipper man at det blir herjet med i like stor grad.. 

Er du heldig så kanskje de er snille med brettet når de legger det inn, men på vei ut blir det nok kastet rundt av de samme tullingene som tømmer resten av bagasjen.

Flightcase er nok eneste utvei her hvis du vil være noenlunde trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.