Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jet City forhandlere


Affen

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Affen skrev:

Var ikke den jeg var ute etter. Må se om jeg klarer å ha tålmodighet og få råd til en Orange Jim Root dog, hadde en jeg solgte og angrer fælt. Trenger noe fet til chugga chugga riffs ;)

Poenget var at Evenstad har noe Jet city, dette betyr at de kanskje har en forbindelse til leverandøren og kan skaffe en annen modell til deg :)
Men der er mye annet ute osm er bra, så det er bare å se seg om. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Troll said:

Poenget var at Evenstad har noe Jet city, dette betyr at de kanskje har en forbindelse til leverandøren og kan skaffe en annen modell til deg :)
Men der er mye annet ute osm er bra, så det er bare å se seg om. 
 

My bad, takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Affen skrev:

Nei, den er jeg litt nyfiken på!

Kan absolutt anbefales! Mere allsidig en man skulle tro. Med den shape-funksjonen og gain så kan man ratte seg lett fram til både moderne high gain og mere klassiske rocketoner. Veldig enkel i bruk. Og med effectloop. Får bra lyd på soveromsvolum med 7 watt innkoblet. Nå har ikke jeg prøvd den med fullt band så er litt usikker om den funker med hardtslående trommis. Men her hjemme samler det seg støv på både Kemper og Peavey 5150 etter att denne kom i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutes ago, Evil_Caprino said:

Kan absolutt anbefales! Mere allsidig en man skulle tro. Med den shape-funksjonen og gain så kan man ratte seg lett fram til både moderne high gain og mere klassiske rocketoner. Veldig enkel i bruk. Og med effectloop. Får bra lyd på soveromsvolum med 7 watt innkoblet. Nå har ikke jeg prøvd den med fullt band så er litt usikker om den funker med hardtslående trommis. Men her hjemme samler det seg støv på både Kemper og Peavey 5150 etter att denne kom i hus.

Spiller bare hjemme så om den gjør seg i band eller ei er intet problem. Har en (Vox)Ac15 fra før og. beholder selsagt den, men har også lyst på noe som låter chugga chugga ;) 

Endret av Affen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.