Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Tacocaster


Naigewron

Anbefalte innlegg

Flunka ny Tacocaster / Tequilatele. For første gang i min "karriere" (haha) eier jeg nå ingen gitarer med humbuckere og Floyd Rose... Førtiårskrisen som kom tre år for tidlig?

Fikk plekterbrettet byttet fra hvitt til mint green - Føler gitaren fikk et litt mer vintage / aged preg av det. Sammen med finishen i Lake Placid Blue må jeg si den ble ganske classy.

 

Endret av Naigewron
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutes ago, Affen said:

Grattis! LPB er sexxxy

Ja er veldig happy med fargen. Var egentlig pur impuls fordi de tilfeldigvis hadde den inne i butikken; hvis ikke hadde det nok blitt hvit. Fargen ser definitivt mye bedre ut i levende live enn på internett ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Naigewron said:

Ja er veldig happy med fargen. Var egentlig pur impuls fordi de tilfeldigvis hadde den inne i butikken; hvis ikke hadde det nok blitt hvit. Fargen ser definitivt mye bedre ut i levende live enn på internett 1f60a.png

Enig! Nå kjenner jeg jeg savner min LPB Strat :(;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2018 den 15.56, Naigewron skrev:

Flunka ny Tacocaster / Tequilatele.

Deilig farge, grattis med tacocaster. Syns de "gjennomsiktig" hvite tacocasterne er ganske tøffe også. Har candy apple red taco, vil nå ha lpb og gjennomsiktig  hvit i tillegg...

image.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.