Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Prosjekt Partocaster


Anbefalte innlegg

10 minutter siden, germaniumkid skrev:

Tydeligvis stor variasjon i spillet på Pao Ferro. Jeg liker det men det er kanskje ikke optimalt om du skulle gå for en klassisk sixties-look? 

Her er en SRV-hals med Pao Ferro.  

 

btcruzmym7pyjb7nhhct.webp

Nei. Altså jeg må ikke være ute etter riktig "look" men det hadde vært det kuleste. Viser seg at alle WD/Allparts halser med Pau ferro har stor variasjon kontra det som blir brukt på Fender gitarer. Stratosphereparts selger originale Fender Pau Ferro halser og de ser mye bedre ut. Enten satse på en slik Original Fender hals eller kjøre Maple med big 70`s headstock! Bygger egentlig gitaren til mine specs og er ikke begrenset til at det må se ut som en korrekt 59-60`s Fender... 

Dette hadde vært bedre eller? 

image.thumb.png.98505eaef2e2be00803498de011065b9.png

Endret av pretty_zeeko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, germaniumkid skrev:

En annen ting: har du oljet gripebrettet? Mulig nyansene tones ned med litt hjelp.  Gripebrettet ser småtørt ut på avstand. 263a.png

Yes. Prøvde, men gikk raskt over når oljen tørket inn: men jeg likte ikke fargen på halsen ellers. Har blitt kvitt halsen allerede. Søker etter en ny! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rimelig strat Kinahals liggende (kjøpt på Ebay i sin tid) til et prosjekt det aldri ble noe av. Lønn med rosewood gripebrett. Jeg bor i Halden om det skulle være av interesse. Ta kontakt på PM i så fall.

Endret av sarge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

Blir lekkert! Hvordan er passformen mellom hals og kropp?

Veldig bra! Ikke tight fit slik halsen sitter av seg selv uten skruer, men ellers bra mener jeg. Har ikke skruer enda så får ikke Sjekket om hull stemmer osv men fender lic kropp skal passe med fender hals

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.