Troll

[SOLGT / BYTTET ] EVH Wolfgang Standard

Anbefalte innlegg

Hei

Det ble for mye med to stykk, så ene EVH'en må gå. De ble litt for like :)

Skjult innhold - vennligst logg inn

Gitaren (dne i Trans Black) er i veldig god stand, i følge forrige eier er gitaren under 2 år gamme(?) og ser deretter ut.

Meget flotte gitar mtp pris. Fungerer fint til alt fra cleans til crunch og metal pga sine allsidige pickups og lettspilt hals. Jeg pleier vanligvis å bytte pickups på gitarene, men disse låter fint fra fabrikk. Slank og tynn hals i lønn, lett å spille på både for nybegynere og viderekomne (sammenlignet med Ibanez RG550 er halsen like slank, men virker litt tynnere i radius - meget god hals).

Låter bra på det aller aller meste. Står Made In Indonesia bak på headstokken sammen med en liten Fender logo. Trenger nye strenger, da de som er på nå er litt slitt. Kan slenge med en pakke på kjøpet. 

_1681912574.jpg

Ønske om å selge lokalt, da jeg ikke har gig-bag til denne. Men kan selvsagt ordnes noe likevel :) 
Send PM eller spør her, så besvarer jeg gjerne spørsmål. 

Pris: 3500kr, forumpris 3300kr
Befinner seg i Bergen

Bytteforslag er aktuelt, enten gitar eller high end headsett med evt mellomlegg begge veier. 

Endret av Troll

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som denne kan stenges, fikk bytteforslag mot en LTD Telecaster av en kar på finn :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive