germaniumkid

[Selges/Byttes] BC Rich Bich

Anbefalte innlegg

BC Rich Bich selges for 4500,-

Det er lite som er tøffere enn en sent sytti/tidlig åtti Bc Rich. Dessverre er de vanskelige å oppdrive til en fornuftig pris. I min søken kom jeg over en modell som var nær nok til at den kunne få rette looken med litt modifikasjoner. Dessverre er fåtallet tøffe nok til å bære den og fant ut at jeg ikke er en del av dette fåtallet.

Gitaren begynte som en koreansk BC Rich Bich ST og følgende modifikasjoner er gjort: 
-Bridge er byttet til Schaller 455 Wrap Around 
-Pickups er Fletcher Elysiums, PAF type. Låter meget bra!
-Wilkinson Imperial Tuners. 
-Headstock overlay er vinylklister, ser greit ut på avstand og mye lettere enn å re-toppe headstocken med tre. Skjult innhold - vennligst logg inn/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f57/1/16/1f609.png&key=d60ebe6d1ae9f5163a18812b4470460282a2bd0391dadce6212a0d7630394b35" style="border:0px;vertical-align:-3px;" width="16" />;)

Alle originaldeler følger med. Gitaren er strøken, låter veldig bra og er lettspilt som bare det! Kan føres tilbake til originalstand. Selges da for 3500,- UTEN de delene som nå står på. Se de to bildene mot slutten der den har sort hardware for hvordan den ser ut i originalstand. Det siste bildet er en original sent sytti Bich og inspirasjonen til denne.

Bytter er aktuelt. PRS SE eller en eller annen strat/tele er aldri feil.

Befinner seg på Bryne men skal alltids få sendt den med posten. 

EDIT: sollyset får pickups og rammer til å nesten se rosa ut. De er altså cream ;)

Skjult innhold - vennligst logg inn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive