Wombibit

Kongsberg Coverband søker BASSIST

Anbefalte innlegg

Vi er to gitarister, Vokalist/Keyboardist og Trommis som søker Bassist til Coverbandprosjekt. Vi spiller bluesbasert Rock, heavy metal og noe norsk rock. 

Vi er i beita for en bassist. Vi er ikke veldig kresne men trenger en som er villig til å møte på øvinger og har mulighet til å være med ut på spillejobber.

Ta kontakt på wombibit@gmx.com eller send melding til 996 80 032

Skjult innhold - vennligst logg inn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Wombibit
      Vi er et nystartet coverband med eget øvingslokale og PA i Flesberg. Vi søker en bassist som kan være med å lage litt liv å røre til sommeren da vi skal ut å spille en del. Vi er 2 vokalister, Keyboardist, to gitarister og Trommis.  Er du en som faktisk vil ut å spille for andre så er du den rette for oss!
      Foreløpige låter på repertoaret:
      Psycho - Muse
      Temple of the King - Rainbow
      Into the Void - Black Sabbath
      Lucky - Radiohead
      Personal Jesus - Depeche Mode
      Rocky Mountain way - Ozzy Versjonen
      Gjeld - Jokke og Valentinerne
      Mexican Radio - Wall Of Voodoo 
      Cryi'n - Aerosmith
      Vi er klare til sommeren med 30 låter så da blir det mye moro.
      PS! Du må faktisk ha mulighet til å være med ut å spille i helgene sommeren 2018.
      Ta kontakt på tlf, 99 68 00 32 eller mail til: wombibit@gmx.com
    • Av Anettemor
      Hei 
      jeg er ei 17 år gammel jente fra Hamar som trenger medlemmer til et rockeband. Jeg er selv vokalist og elsker denne sjangeren. Så  hvis noen er interessert vennligst ta kontakt på 91869855
    • Gjest
      Av Gjest
      Hvorfor er det så mange coverband som får spillejobber? Og hvorfor er det rett at de tjener penger på andres suksess? Er det ikke like greit å bare spille den originale musikken over anlegget enn å høre greie/dårlige versjoner av låter du har hørt hundre ganger før OG skal samtidlig betale dem penger? Burde ikke de gi noe videre til de som allerede har laget musikken?
    • Av Hufsa
      Hei jeg spiller bass i arendal, kan også være vokalist. jeg søker noen å jamme med.