Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Green Day


Coff

Anbefalte innlegg

Endelig spiller verdens beste pop/punk/rockband i Norge! Nå er det vel ti år siden Green Day spilte i Norge sist, og da solgte de ut Spektrum. Men da var ikke jeg der. Nå skal jeg endelig se favorittene mine. Se etter meg, jeg er han som blir plukket opp på scenen for å spille Knowledge og få seg ny gitar. Håper jeg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Vet ikke om jeg kommer til å bli plukket opp, men det er en tradisjon at bandet plukker opp tre publikumere til å traktere henholdsvis gitar, bass og trommer for å spille "Knowledge". Ryktene vil ha det til at han som får spille gitar får ta meg seg gitaren hjem.

Gjett hvem som skal stå heeeelt foran på konserten? Jepp, det er jeg, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! jada, det stemmer bra det. Kom nettopp hjem fra Roskilde i dag, og det var tre heldige som ble plukket opp på scenen!

Gitaristen fikk faktisk med seg gitaren hjem.. ble ganske OK liv :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spilte i allefall Basket Case, She og Longview fra Dookie. Husker ikke i detalj hva de spilte, for jeg var ganske høyt oppe i skyene fordi de faktisk spilte. :)

Og nei, det var ikke jeg som kom opp på scenen og fikk spille. Ei heller sprute med vanngevær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.