Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Davy Jones' Locker !


Anbefalte innlegg

Nå hår vi lagt ut 3 sanger fra vår kommende EP "Healthy People Prepare To Die" på www.purevolume.com/davyjoneslocker

Vi spiller fengende,aggresiv og melodiøs rock. Spiller i sommmer på Quarten,Skjærgårdsfestivalen,Dp-festivalen,fjellparkfestivalen og reiser på vår første utenlandsturne sammen med Green Carnation i oktober. Har tidligere spilt rundt forbi i landet. Vant f.eks battle of bands i Kristiansand og fikk spille på rockefeller.

Epen er klar for salg om 1 uke. Sjekk hjemmesiden vår : www.davyjoneslocker.net og bestill.

Kult med alt av kommentarer/konstruktiv kritikk!

lovs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er syk i dag og det er så mye gråvær, har jeg brukt altfor mange timer på internett til nå, og jeg tar med liksågodt tid til å høre igjennom sangene deres. Er alltid spennende å høre nye ting som er på gang, og især band fra hjembyen. :D

Dere spiller tight og veldig bra alle sammen. Høres også ut som om lydkvaliteten er godt over snittet for et så ferskt band. Nå er lyden fra den siden de ligger ute på passe komprimert, men hører gode ting under.

Hvis jeg skal rangere låtene, så likte jeg When All Else Fail best, deretter The Lonely Heart Show Off også Something For The Void.

Vokalisten minner meg en smule om Charlie Dominici (fra den første Dream Theater plata). Ikke noe galt i det, var bare det første som poppa opp i hodet da jeg hørte den første låta.

Som noen var inne på, så kan det låte litt anonymt til tider. Låtene er bra skrevet, men de blir kanskje litt upersonlige til tider. Nå hører jeg ikke så mye på rock av denne typen, så det kan skyldes litt det også. Syntes rytmen på vokalen på The Lonely Heart Show-Off kanskje gikk litt for mye etter formelen. Ble litt schløvt og søvnig. Men jeg syntes dere fikk det bra til på When All Else Fail.

Dere er på god vei, så det er vel bare å fortsette slik. Stå på og lykke til videre! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.