Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternativ til Strymon Mini Switch?


Naigewron

Anbefalte innlegg

Er ute etter å plugge en ekstern switch i en Strymon El Capistan slik at jeg kan lagre en favourite preset, men synes det er en smule dyrt med 800 kroner for en Strymon Mini Switch. Ikke er den spesielt "Mini" heller, synes jeg.

https://www.4sound.no/gitar/tilbehoer/footswitches/strymon-mini-switch

Noen som vet om et rimeligere alternativ? Jeg ser både Saturnworks og T1M lager dem for 25-30 dollar, men med frakt og moms så havner de fort opp mot prisen på en Strymon likevel.

Informasjonen rundt på nettet er motstridende... Noen påstår at man kan bruke en hvilken som helst latching footswitch, mens andre påstår at favourite-switchene er spesielle på ett eller annet vis.

Hjelp?

Endret av Naigewron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du kan i allefall ikke bruke hva som helst... de er litt spesielle ja, dessverre... jeg husker ikke akkurat hvordan det var, men jeg målte meg fram med multimeter for å prøve å få det til med min Boss ES-5... så du må ha en beregnet for typisk Strymon.

Når det er sagt så sjekk ut Mission Engineering sine. VintageGitar fører disse. Plutselig halve prisen av Strymon sine egne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.