Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MIDI Female/Female adapter


Anbefalte innlegg

Mitt Boss ES-5 prosjekt har det litt trangt. Har funnet at Free the Tone sine MIDI kabler passer på håret... MEN skal jeg kople til data’n for å bruke editor så må jeg rive opp ES-5’n for å komme til. 

På MIDI Send kan jeg kople til den siste i MIDI kjeden som blir stående lagelig til, men MIDI in må koples til ES-5.

så da tenkte jeg ett adapter som vedlagt bilde som jeg kan stripse fast på undersiden av brettet, men sliter med å finne noen i Norge som vet å skaffe ?

Så om noen kan tipse meg om butikker som fører dette (eller har liggende en som støver) så hadde det vært fortreffelig ??E6F30BBD-5442-4755-9C99-27572F58352D.thumb.jpeg.da7fefe0c254b2f538ee6162507759d7.jpeg

400EC462-E9FC-45D1-8E91-0CCAD7D0FB95.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fiffig måte å gjøre det på... hadde jeg fått høre det for en uke siden så hadde jeg nok gått den veien... men nå har det seg slik at, som typisk er, at jeg fant hos Gitarhuset... pleier ofte å løse seg selv etter å ha spurt av en eller annen grunn ?

har leita i to uker ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Moensel skrev:

Prøv å hiv vekk noen av de derre greiene med forvirrende mange knotter på og ... vips så har du rikelig med plass.

Pedaler med 3 knotter og fotbryter er STERKT undervurdert!! Ferdig snakka.

Men da har jeg jo ikke bruk for plassen heller... catch 22 lizzom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.