Gå til innhold
AutoMats

Live 8 og Sex Pistols

Anbefalte innlegg

Spørs om det hadde vært så mye futt i de uansett, men en spyttklase fra herr Rotten ville muntret opp :?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hadde vært litt moro om Rotten og Waters hadde havna i håndgemeng.

:lol::lol::lol::lol::lol:

Men hadde vært seriøst fett å se Pistols da...

Spilte de i det hele tatt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det de som spilte i Berlin? For det virka hvertfall som et slitent og dopnedbrutt band som spilte musikk i samme stilen. Hørte ikke noe særlig på det, ettersom jeg bare fikk se siste 10 sekundene. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere sikkre på at sex pistols spilte? Har ikke hørt noe om det mener jeg... Jeg fikk sett litt innimellom sent i går, fikk med meg Pink Floyd og The Who blant annet, The Who rocka jo værre!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Var det de som spilte i Berlin? For det virka hvertfall som et slitent og dopnedbrutt band som spilte musikk i samme stilen. Hørte ikke noe særlig på det, ettersom jeg bare fikk se siste 10 sekundene. :(

A-Ha? :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A ha fikk seriøst problemer med lyd så det ut som, litt synd på syngemannen da, heh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Monitorproblem deluxe, men det var uansett litt nostalgisk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff... Nei, det er ikke bra med lydproblemer. Det ble litt flaut for de tror jeg. Det var jo tross alt over 3 milliarder mennesker som så på! Og det er ca. halvparten av jordas befolkning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjipt at aha slet, de var jo de eneste norske, og så driter lydteamet seg ut :/

Gibson_sg: Er du enda medlem av den gruppen? så du ikke konserten igår? ;) ble helt omvendt jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det lages en Live8 DVD med alle konsertene. Dritmange hadde kjøpt dem, og dermed enda mer penger i kassa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.