Anbefalte innlegg

Lett å gå seg vill i pedaljungelen, så mye kult der ute. De fleste pedalene jeg kjøper nå om dagen er til hjemmebruk, siden i bandet er det stort sett de tre favoritt-pedalene mine jeg bruker:

Tuner - egentlig ikke så nøye med merke så lenge den funker, men liker PolyTune. Mer en nødvendighet enn en effekt. 

OCD - vært en favoritt i ti år. Har prøvd mye annet de siste par årene, men ender alltid opp med OCDen igjen. Låter så bra med stratten min, at jeg ikke gidder å teste noe annet med det første. 

Small Stone Nano - har elsket denne siden jeg tråkka på den første gang. En pedal som låt nøyaktig slik jeg ville. 

Hva er dine favoritter? KoT? TS? Big Muff? Miku?

Skjult innhold - vennligst logg inn

Endret av WelhavenT
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Gitarcowboy
      Her er et motstykke til de stygge og fæle pedalene:
      SolidGoldFX - If 6 Was 9 BC183CC – Silicon Fuzz Pedal (2016)
      Skjult innhold - vennligst logg inn/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://www.bestguitareffects.com/wp-content/uploads/SolidGoldFX-If-6-Was-9-BC183CC-Review-Best-Silicon-Fuzz-Pedal-01.jpg?ee4787&key=86b159555db089f300ba09f1b455840c6e73166e1b55c397b5ea282f490cf082" />
    • Av Gitarcowboy
      Jeg begynner med noen pedaler som hentyder til... ja, dere skjønner hva
      Electro Harmonix - Big Muff PI USA, Distortion
      BYOC - Large Beaver, Fuzz
      Wilson Effects - Dirty Beaver, Fuzz

• Av Gitarcowboy
      Hei!
      Nå har jeg disse:
      Orange Kongpressor Klasse A Kompressorpedal
      Skjult innhold - vennligst logg inn/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://d1aeri3ty3izns.cloudfront.net/media/23/236231/1200/preview.jpg&key=7823fa5563f96ee315aa934033724be08c59fb0d56bdc48f5ed091dffe4d3e66" style="width:500px;height:auto;" alt="preview.jpg" />
      Strymon El Capistan dTape Echo
      Skjult innhold - vennligst logg inn/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://d1aeri3ty3izns.cloudfront.net/media/19/192962/1200/preview.jpg&key=47756a0e049b46cc99ad00706253f4a5cedaf5ec9c6aafd4eedc23967db35eb6" style="width:500px;height:auto;" alt="preview.jpg" />
      Etter å ha lest og sett på videoer på nettet så bestilte jeg denne:
      Friedman Buxom Boost Pedal
      Skjult innhold - vennligst logg inn/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://effektpedaler.dk/wp-content/uploads/friedman-buxom-boost.jpg&key=400563b6aa3e3749709259033322285231eb3d3cb910ca81dd9538f3e8f5dab2" style="width:500px;height:auto;" alt="friedman-buxom-boost.jpg" />
      Bestilte boosten fra effektpedaler.dk
      Det virket som den beste prisen.
      Vi får se da den er klar for henting på posthuset.

• Av Gitarcowboy
      Hei!
      Jeg er ny på gitarutstyr og ganske grønn på pedaler.
      Boss MS-3 er sikkert en glimrende digital effektpedal med haugevis av muligheter:
      Men... det er for mye å velge i, spesielt for en nybegynner. Jeg tror at jeg kommer til å grave meg ned i lyder og justering, så det blir lite gitarspilling.
      Samme problem med denne:
      Boss MD-500 modulering effektprosessor
      Og denne...:
      Boss RV-500 Reverb effektprosessor.
      Alle er veldig dyre og altfor omfattende for en amatør.
      Derfor har jeg bestemt meg for denne:
      Atomic Ampli-Firebox
      Den er liten, billig, kan kobles til PC med medfølgende program og har det meste av grunnleggende lyder som en nybegynner trenger.
      Den koster 3000 kr og nærmer seg prisen på de ovenfornevnte, men den er forholdsvis enkel i bruk.
      Bare se på Danske Pete [Peter Honoré] og Joss i den nye Andertons videoen her (for de som ikke har sett den):
      Håper at dere liker innlegget