Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

De verste/styggeste/morsomste effektpedalene (enten det gjelder utseende/design, navn eller lyd).


Gitarcowboy

Anbefalte innlegg

Vel, det er faktisk lov å skrive fitte her på forumet. Hvorfor menn i USA synes at slike navn er hysterisk festlige, skjønner jeg veldig lite av, men det er tydeligvis populært.
Når det gjelder lyd, synes jeg denne stiller i toppklasse når det gjelder ubrukelighet.

På en god andreplass stemmer jeg inn denne.

 

I en egen klasse har man jo denne:

 

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi er en del av vitsen (muff pie).

Man kan også lage en pedalrekke bestående av en Zvex Super Hard On inn i en en Big Muff Pi til en Analog Man Bi-Chorus til en Miku. Eller en Way Huge Swollen Pickle gjennom  en Camel Toe inn i en Saucy Box og en Aqua-Puss. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkart Gromt har jo mange artige effekter med dertil bra navn. Litt mer stuerene enn tidligere nevnte, men det blir litt mer sving over ting som skrives på nynorsk, f.eks. svinge svein og gromguten. De jobba en stund med trådlause trude også, men vet ikke om den ble noe av...

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, skela said:

Pi er en del av vitsen (muff pie).

Man kan også lage en pedalrekke bestående av en Zvex Super Hard On inn i en en Big Muff Pi til en Analog Man Bi-Chorus til en Miku. Eller en Way Huge Swollen Pickle gjennom  en Camel Toe inn i en Saucy Box og en Aqua-Puss. 

Med strøm fra Cioks Pussy Power

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var stygge, Affen! Er lyden like stygg så hjelpe og trøste meg!

Her er en oppfølger til dritpedalen / møkkapedalen til lokmund:

Som det står på gearnews.com:

Dr No Effects Mini Turd: A funny fuzz pedal with serious dirt for your guitar sound

Small and dirty

mini_turd_fuzz_1-1024x565.jpeg

mini_turd_fuzz_4-770x425.jpeg

Endret av Gitarcowboy
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.