Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Ibanez Blazer '81


Skullkrusher

Anbefalte innlegg

Nydelig gitar, helt original med original hardcase! Veldig uvant med (relativt) tykk hals, flate frets og kun 21 bånd, men stor spilleglede uansett. Har noen få skrammer her og der, men ikke mer enn man kan forvente etter 36 år. Båndene er visstnok nyslipte av Geir Falck og føles mer eller mindre strøkne, men trenger en liten rens.

Vet ikke helt om jeg skal beholde den over tid eller ikke. Hva kan man forvente å få for en slik i disse dager?

blazer.jpg

Endret av Skullkrusher
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, blaamann skrev:

Alt for lite dessverre, men finner du en nostalgiker så kan du kanskje få 4000 +/- noen hundrelapper med kasse.

Var ca. det jeg regnet med, har sett de ute på Finn.no for alt mulig rart mellom 4000 og 8000. Ga bare 2000 for hele pakka selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, germaniumkid skrev:

Før årtusenskiftet kunne man plukke opp disse for 500-1000,-. Jeg hadde opptil flere.  Favoritten var lik din bare Lake Placid Blue.  

Herlig! Har du bilde?

Sliter forøvrig med å finne ut nøyaktig hvilken modell min er. Mulig det har blitt byttet plekterbrett på et tidspunkt. Finner så langt ikke noen modeller i brosjyrene ('81 og '82, serienummer sier desember '81) som matcher spesifikasjonene 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Skullkrusher said:


Sliter forøvrig med å finne ut nøyaktig hvilken modell min er. Mulig det har blitt byttet plekterbrett på et tidspunkt. Finner så langt ikke noen modeller i brosjyrene ('81 og '82, serienummer sier desember '81) som matcher spesifikasjonene 100%.

Ser ut som en BL450 med en L500/550 bro. Litt merkelig ja. Mangler vel en tapped switch for å gå som en BL500/BL550. Kanskje det er enn transitional model (blanding 81-82 deler) som ikke kom med i katalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.