Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Et lite POD XT-klipp...


aiwass

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra spilt, men lyden likte jeg ikke....Var noe med komprimeringa/opptaket, tror jeg. Det hørtes jo ut som at "miccen" var inne i en papirpose..

Om du med det mener det jeg tror du mener ('Talking about tone is like fishing about architecture.' - Ken Parker), så er det kanskje det aspektet av Holdsworths tone jeg digger mest, og prøver å gjenskape. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra spilt! Jeg lurte på en ting. Kan du virkelig spille like fort som Vai? Mannen er jo rangert av TG til å være verdens raskeste!

Ehh? :roll:

Han har tidligere sagt at han kan spille like raskt som Steve Vai, men så leste jeg i Total Guitar at Steve Vai er rangert som verdens raskeste (vet nå ikke helt om den lista er rett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra spilt! Jeg lurte på en ting. Kan du virkelig spille like fort som Vai? Mannen er jo rangert av TG til å være verdens raskeste!

Ehh? :roll:

Han har tidligere sagt at han kan spille like raskt som Steve Vai, men så leste jeg i Total Guitar at Steve Vai er rangert som verdens raskeste (vet nå ikke helt om den lista er rett).

Er vel fortsatt Marcus Paus som har verdensrekorden i å spille raskt, ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket annet utstyr bruker du under opptaket?

Gitar?

Lydkort?

Ettersom han ikke nevner noe tipper jeg han kjorer Pod'en inn i PC'en via USB...

Synes han har bra lyd jeg!

Får man bedre lyd ved å kjøpe seg et lydkort?

Jeg får ikke instalert USB driverne til podn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.