Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Reverbpedal, anbefalinger?


Pledrik

Anbefalte innlegg

Om du ikke har dårlig tid kommer snart Source Audio - Ventris. Estimert tid for salg i Norge i midten av november. Hvis lydkvaliteten er i nærheten av deres delaypedal, Nemesis, burde den virkelig være verdt å vente på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ErikKlæptn skrev:

Tror jeg er den eneste her som har og IKKE lovpriser HOF. 

Niks... jeg sier også at HoF er finfin til en rimelig penge dersom du kun skal ha en subtil touch av reverb... Hvis en skal bruke reverb mer aktivt SP finnes det meget bedre løsninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Griffin skrev:

Niks... jeg sier også at HoF er finfin til en rimelig penge dersom du kun skal ha en subtil touch av reverb... Hvis en skal bruke reverb mer aktivt SP finnes det meget bedre løsninger...

Joda, vi er vel i bunn og grunn enige her:) ikke en elendig pedal, men ikke så enormt bra heller:) Jeg tror jeg like greit skal kvitte meg med min og heller kjøpe bluesky når jeg har råd, ettersom min HOF kun står og støver på pedalbrettet slik det er nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bingewatchet youtube og kommet frem til enten Bigsky eller CM Headroom. Har jo allerede verdens beste "ekte" reverb i '66 Super Reverben, så tipper en Bigsky kan gi litt kul variasjon. Takk igjen for gode tips - digger GN azza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Neunaber, Bluesky tidligere, har nå Flint og Bigsky.

For min del er Bigsky en suveren vinner lydmessig. Hatt endel dyre og fancy pedaler - denne står virkelig til hypen.

Grensesnittet på den kan vel virke skremmende til å begynne med, men den er jaggu enkel i bruk.

Observerer at det er mange der ute som føler at de må utnytte alt potensialet i en boks for å rettferdiggjøre å eie den, noe jeg ikke klarer helt å fatte.

Kjøp det som låter og gjør jobben.

Endret av KristianF
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, bublemark skrev:

T Rex creamer.

3 typer reverb, simple kontroller, og en lyd som låter bra uansett.

Du anbefaler denne, men selger den og bytter samtidig gjerne i en EHX sin Nano Holy Grail :)

Sistnevnte ville for øvrig vært min anbefaling til trådstarter. Den er mitt førstevalg for tiden, etter x-antall forsøk på å finne en god og betalbar springreverbpedal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.