Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Kramer Focus (samt NAD x2)


McJostein

Anbefalte innlegg

Eg slo til på den lys rosa Kramer Focusen som var til salgs i Bergen, og i tillegg var eg innom Hagstrøm (den vil alltid heite Hagstrøm for meg, men 4sound for dei som ikkje er lokalkjente) og plukka med meg ein Vox AC10 og eIn Blackstar ID Core 10. Anyway, morsomme amper, men det er gitaren som gjelder no. Bilder kjem etter kvart, men den må ha seg ein grundig rens og setup først. Det kan sjå ut som dette kanskje er ein "partso", men eg er ikkje sikker. Uansett, hvis ein ser bort fra ein fryktelig skitten gitar med horribelt setup så trur eg denne kan bli fin. Halsen/headstock står det Focus 3000 på, men kroppen stemmer ikkje overeins med at det er ein 3000. Det kan sjå ut som den kjem frå ein 6000 (eller annan modell som ligner, skal demontere og sjå om det står noko i halslomma). Original Floyd ser det ut til, pickuppene har eg demontert og det står ein HS-3 i halsposisjon (det er vel DiMarzio Malmsteen?), midtpickup er uten noko merking (legger ut bilde etter kvart, kanskje nokon kan hjelpe?) og ved stolen står det ein Seymour Ducan FS1BJ (Full Shred?). Det låter fint/80-talls i alle fall, blir nok bedre med nye strenger (.009-.042 selvfølgelig), reine bånd og bedre setup :) 

 

Edit: Eg googla FS1BJ og fekk opp bland annet dette, litt kult :) 
 

Sitat

The model number is FS1BJ as per the sticker on the back. The "J" at the end indicates that this pickup was wound by Maricela Juarez who would wind pickups for lots of famous players back in the day.

 

Endret av McJostein
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.