Web Analytics
Jump to content

Feilmelding 403

CastorFiber

Recommended Posts

Er det flere enn meg som får denne når man forsøker å lime inn fra utklippstavlen? @Kjell Iver, det har virket før. Bilde er tydeligvis greit, men link til en annen tråd på forumet feiler, og det samme gjør det å lime inn en URL fra Youtube.
Tråden jeg har forsøkt å lime inn i, er humortråden.

Fikk lagt inn lenken uten embedding ved å bruke kodeeditormodus. Det skal jo ikke være slik.

image.png

Om du redigerer det innlegget i humortråden og trykker enter etter YTlenken - hva skjer da?

Jeg hadde faktisk samme problem selv, og da ble jeg utestengt fra nettstedet i 20 minutter. Det er en Mod security feil som trigges på serveren som Netbox ordnet opp i for meg. 

Skal beskrive i detalj hva jeg har gjort.

-Flere faner åpne, blant annet forumet og youtube. Finner videosnutt i YT. Merker hele, og Ctrl-C

-Bytter fane til forum, starter ny post, skriver tekst, og trykker Ctrl-V

-Forhåndsvisning av video dukker opp, alt i orden.

-Klikker på "Send inn svar". Da dukker feilen opp.

Dette gjelder lenker. Video fra Youtube, og en intern lenke fra forumet selv fra en ukuleletråd jeg har liggende her inne.

Jeg hadde kikket etter problemet i "embed"- biten av funksjonaliteten. Jeg vet ikke om det gjelder andre, men for meg har forumet vært nede den siste halvtimen. Har ikke fått kontakt, prøvd flere ganger. Resten av nettet fungerer utmerket, bare GN er berørt.

Jeg forsøkte å poste link til "ukulele, hello kitty"- tråden min, fikk 403-feil, og så beskjed om at forumet ikke svarer. Logger meg på serveren min, riktignok på samme nett og router, og får samme svar.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Siste aktive tråder

• Jeg liker ferske strenger og bytter gjerne når jeg må, til Ernie Ball eller DA som er reimeligere.  Spiller ikke live eller i band lenger, men vet om et par som spiller mye mer enn meg og verdsetter den ekstra kosten med Elixir for å slippe å bytte så ofte. Går litt på bekostning av lyd, da Elixir har "mindre klang" i seg men til gjengjeld varer lenger.
    • Takk. Mener å huske at Elixir ble regnet som å være best blant mange.. Men hvordan er synes å dette nå? Og dersom man f.eks spiller en del live og bytter strenger ofte så har det vel mindre å si eller?
    • Det er ikke lenge siden en 25 - bulk kostet 12-1300,- hos Evenstad. Den svake krona og prisstigning generelt, har sannelig gjort seg gjeldende.
    • Hei søker vokalist til Calzada, vi hører til i Stavanger.  spiller rock for det meste 
    • Det må du forvente, men prisene har vært betydelig lave når de har tilbud, selv med moms og frakt etc. Men det må du undersøke og ta en totalvurdering på. Spesielt nå som dollarkursen er dårlig, mot NOK. Skal du handle i Norge, må du bare følge med på hva de har av tilbud på de forskjellige nettbutikker/butikker og handle deretter. Det hender det er tilbud på f.eks spesifikke merker, eller "bundle packs".  Vi hadde Strenger.no før som leverte gode priser, men de ble lagt ned.  Her er f.eks 65-69kr per pakke, det mener jeg er helt innenfor. Du finner sikkert flere lignende tilbud til tider. https://evenstadmusikk.no/d-addario/1084076/d-addario-exl110-b25-bulkpakke-25-stk-010-046-pakke-med-25-stk-exl-110?gad_source=1&utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Onlinepriser.no https://www.musikkhuset.no/products/daddario-exl110-b25-010-046-bulk-25-set?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwpNuyBhCuARIsANJqL9Oid7wNzTU4xgLnLVllxOStnwHxS9wGBKVbHsHRQ3-f9rLxRdLZxtoaAmciEALw_wcB   Ellers kan jeg anbefale Ernie Ball strenger. De er ofte rimeligere hvis du benytter standard-størrelser - men har like god kvalitet som andre "gode strenger".  https://evenstadmusikk.no/ernie-ball/1009722/ernie-ball-eb-2221-regular-slinky-010-046?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwpNuyBhCuARIsANJqL9OfpfJAOtjW1PJjdIAvs6CT9CT-A9EJJeulO5OVlYeEllFcn3AGszgaAjfmEALw_wcB
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.