Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden


Rohde

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha Sabbath rock? håper du kødder..

Sabbath er heavy metal, hadde forstått om dere kalte det hardrock, men det er jo de som grunnla Heavy Metal og sabbath kommer alltid til å være heavy metal..

Så dere som sier det er rock, Deep Purple er jo hardrock, vil dere si at deep purple er hardere enn sabbath?

Gitar Fyr, hvorfor skifter du meninger fra post til post?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg vet var vel led zeppelin før sabbath? mener at deep purple, black sabbath og led zeppelin går som rock.. og ja, Judas Priest er metal... spesielt etter de byttet trommis.

EDIT: Og Maiden er Heavy Metal som bare det, bare så folket vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Sabbath rock? håper du kødder..  

Sabbath er heavy metal, hadde forstått om dere kalte det hardrock, men det er jo de som grunnla Heavy Metal og sabbath kommer alltid til å være heavy metal..  

Så dere som sier det er rock, Deep Purple er jo hardrock, vil dere si at deep purple er hardere enn sabbath?

Gitar Fyr, hvorfor skifter du meninger fra post til post?

jeg står da ved min mening black sabbath er vanlig rock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Led Zeppelin, var mer bluesrock enn hardrock i begynnelsen, men så ble de pure hardrock, Deep Purple ble vel Hard Rock på Fireball?

Gitar fyr: verste unnskyldninga jeg har hørt, hva med å ha en mening om noe før du begynner "å diskutere," du prøver jo bare å ramse opp det hva fyren i posten over sa, med en gang noen sa det var feil så skifta du mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Led Zeppelin, var mer bluesrock enn hardrock i begynnelsen, men så ble de pure hardrock, Deep Purple ble vel Hard Rock på Fireball?

Gitar fyr: verste unnskyldninga jeg har hørt, hva med å ha en mening om noe før du begynner "å diskutere," du prøver jo bare å ramse opp det hva fyren i posten over sa, med en gang noen sa det var feil så skifta du mening?

hva er det som gjør dei så overbevist om at det ikke er vanlig rock da

synest du at electric funeral er heavy eller at iron man er heavy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Led Zeppelin, var mer bluesrock enn hardrock i begynnelsen, men så ble de pure hardrock, Deep Purple ble vel Hard Rock på Fireball?

Gitar fyr: verste unnskyldninga jeg har hørt, hva med å ha en mening om noe før du begynner "å diskutere," du prøver jo bare å ramse opp det hva fyren i posten over sa, med en gang noen sa det var feil så skifta du mening?

hva er det som gjør dei så overbevist om at det ikke er vanlig rock da

synest du at electric funeral er heavy eller at iron man er heavy?

IDIOT! Jeg sier jo det er Heavy Metal, mens du har kalt det for Heavy metal, så gikk du over til rock, så gikk du over til hardrock, også igjen til heavy metal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Led Zeppelin' date=' var mer bluesrock enn hardrock i begynnelsen, men så ble de pure hardrock, Deep Purple ble vel Hard Rock på Fireball?

Gitar fyr: verste unnskyldninga jeg har hørt, hva med å ha en mening om noe før du begynner "å diskutere," du prøver jo bare å ramse opp det hva fyren i posten over sa, med en gang noen sa det var feil så skifta du mening?[/quote']

hva er det som gjør dei så overbevist om at det ikke er vanlig rock da

synest du at electric funeral er heavy eller at iron man er heavy?

[sensurert]! Jeg sier jo det er Heavy Metal, mens du har kalt det for Heavy metal, så gikk du over til rock, så gikk du over til hardrock, også igjen til heavy metal!

jeg sier bare att de nyeste sangene til black sabbath er vanlig rock/hard rock de var kanskje det mest hevye bandet i albumet painkiller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke super fan av sabbath, har bare et par sanger jeg liker men slik er det:

iron maiden:metal

priest: heavy metal

sabbath:heavymetal men noen sanger litt over i hardrock, men mesteparten er heavy metal

må også legge til at det eneste jeg liker veldig godt av de banda over er maiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Led Zeppelin' date=' var mer bluesrock enn hardrock i begynnelsen, men så ble de pure hardrock, Deep Purple ble vel Hard Rock på Fireball?

Gitar fyr: verste unnskyldninga jeg har hørt, hva med å ha en mening om noe før du begynner "å diskutere," du prøver jo bare å ramse opp det hva fyren i posten over sa, med en gang noen sa det var feil så skifta du mening?[/quote']

hva er det som gjør dei så overbevist om at det ikke er vanlig rock da

synest du at electric funeral er heavy eller at iron man er heavy?

[sensurert]! Jeg sier jo det er Heavy Metal, mens du har kalt det for Heavy metal, så gikk du over til rock, så gikk du over til hardrock, også igjen til heavy metal!

ja men viss du laster ned den nyeste musikken til black sabbath så står det på sjangeren rock.. de sangene som er litt eldre står det heavy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.