Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden


Rohde

Anbefalte innlegg

Varg "Greven" Vikernes blir ofte sett på symbolet for black metal, men det var jo ikke han som starta det opp! Det var Bathory og Mayhem og de gutta der..

Og Maiden er for f**n et symbol på heavy metal og hvis du mener noe annet kan du gå å legge deg...

Jeg sier ikke at Sabbath og Priest ikke er det, men Maiden er minst like mye symbol som dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

greven var en skummel skummel mann, er ikke han på mental sykehus nå?

anyway eg og er litt enig i at iron maiden er symbolet på heavy metal, men eg er ikke akkruat noe stor fan av heavy metal, men liksom, sier du til folk iron maiden tenker de nesten alltid heavy metal, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iron Maiden er ikke halvparten så stort symbol på heavy metal som Priest og Sabbath..

Har du noen ordentlig grunn??

Iron Maiden er nok ihvertfall et mest mainstream Metalbandet.  

Jeg har f.eks kompiser som hører på Maiden, men aldri har hørt om Priest eller Sabbath.

Nå må dere seriøst skjerpe dere, Iron Maiden kan vel ikke noe for at folk liker musikken deres bedre enn Priest og Sabbath! Ikke misforstå, jeg liker alle bandene her jeg... Men Maiden er kongene!

Mhm.. Maiden er for de uten peiling på metal!

Hvordan kan du si det, Maiden er et av verdens største og legendariske metal band enten du vil eller ikke.

Admko Skrevet: Ons Aug 10, 2005 5:01 pm    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

 

greven var en skummel skummel mann, er ikke han på mental sykehus nå?  

anyway eg og er litt enig i at iron maiden er symbolet på heavy metal, men eg er ikke akkruat noe stor fan av heavy metal, men liksom, sier du til folk iron maiden tenker de nesten alltid heavy metal, ikke sant?  

Greven sitter i fengsel fordi han drepte Euronymous (gitaristen i Mayhem), pluss at han brente noen kirker her og der... og ja, man tenker heavy metal når noen sier Maiden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, Priest og Sabbath har kvalitet over sangene sine, det er noe Maiden mangler, de har lagd skive på skive uten at det er blitt dårlig (les: etter at Ozzy slutta så var ikke sabbath sabbath).. og Maiden har vel lagd 2 gode sanger, og resten høres ut som dårlige kopier på de 2 sangene!

Er ikke uten grunn at når fjortiser velger metalband, så blir det Maiden eller Korn eller et av de banda..

de ser rett og slett ikke storheten til Sabbath og Priest!

Dette året har jeg sett både priest og sabbath, Priest var min første "store" konsert, og må si at det har vært en av de beste, konserter som måler er kun Sabbath, Mötley og Turboneger..

Halford, Tipton og Downing er LEGENDER sammen, det samme gjelder Ozzy og Iommi, antageligvis det største og råeste!

Gitarfyr: Du kødder nå, right?

Hadde du vært istand til å lese så hadde du skjønt at Vennene hans som likte Maiden aldri hadde hørt om Sabbath eller Priest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, Priest og Sabbath har kvalitet over sangene sine, det er noe Maiden mangler, de har lagd skive på skive uten at det er blitt dårlig (les: etter at Ozzy slutta så var ikke sabbath sabbath).. og Maiden har vel lagd 2 gode sanger, og resten høres ut som dårlige kopier på de 2 sangene!  

Er ikke uten grunn at når fjortiser velger metalband, så blir det Maiden eller Korn eller et av de banda..

de ser rett og slett ikke storheten til Sabbath og Priest!

når du sier det så mener du at 14 bare er en tilstand sant.. jeg er 13 men velger ikke korn, maiden osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.