Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Jackson Pro King V KVMG


Skullkrusher

Anbefalte innlegg

Har passet på King V-en til den andre gitaristen i bandet mitt de siste dagene og falt litt for den. Har en Gibson Flying V fra før, men skader ikke med litt ekstra flash og sizzle. Hvis jeg tolker serienummeret på denne riktig er den fra 2014. Har en gitar med 24 bånd, en med EMGer, hadde nylig en med Floyd Rose. Deilig å endelig ha "full metall-pakke" som jeg kaller det.

Jackson.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Skullkrusher skrev:

Enig! Gitarmakkeren min i Keiser har en eldre amerikansk King V, gleder meg til å matche på scenen!

Ah, da må denne bli midt i blinken! Original Floyd på gitaren? Kjenner til Keiser, lokalisert på Levanger?

Endret av ErikKlæptn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2017 den 23.11, ErikKlæptn skrev:

Ah, da må denne bli midt i blinken! Original Floyd på gitaren? Kjenner til Keiser, lokalisert på Levanger?

Er vel en Floyd Rose 1000 om jeg ikke tar feil. :) Vi er lokalisert litt her og der (Levanger, Trondheim og Bodø) for tiden. Har hovedsakelig spilt i Trondheim, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
5 hours ago, Duckling said:

Grattis! Men halsen ser litt utilgjengelig ut fra sånn 19.bånd og opp? Eller er det lettere å komme til enn det ser ut som på bilder?

Det er jo vokalist-toneleie uansett, hva skal man oppi der etter :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.