Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min Marshall kan drikke Øl, kan deres:P:P


Anbefalte innlegg

Heahea..

Nå skal dere få høre.

Jeg var på spillejobb i Klæbu(1 time unna Tr.Heim)

Så godt som alt var rigget opp og klart, men det manglet lysfilter.Jeg tok oppgaven å fant rammer å filter,så skulle jeg da sette filteret i den første lampa(Par56k(500w), så måtte jeg ta ut en ramme som allerede sto i, med samme jeg dro den ut så jeg pæra falle i slow motion ned mot toppen min(Marshall Super bass 100w),og det jeg fikk øye på med det samme var vokalistens halvliter som selvsakt sto på toppen min :evil: . Det endte med ett spælsj da plasskruset gikk i stykker,ølet rant ned i toppen og utenpå.Jeg kastet pæra i gulvet ,fikk bransår på 3 fingre, reiv toppen ned på gulvet, å tømte ut ølet.Åpnet bak,tørket litt grovt å satte den på plass.

Og wolla, det ble lyd:D:D:D

(Grunnen til at pæra falt ut var at vår "smarte" lydmann hadde sakt at pæra holdt sin plass hvis man teipet med gaffateip irundt.Han mente at teipen utvidet seg å holdt pæra på plass.)'

Men toppen funker utmerket så jeg ser bare det komiske i situasjonen:D

Jeg var ganske pissed før det ble lyd:D :mrgreen: :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis toppen var skrudd av og den fikk tørke skikkelig før du fyrte den opp, så burde det jo ikke være problem uansett ;) Kan se for meg at den lukter litt rocka nå!

Toppen var ikke skrudd av nei..Den sto på pga vi hadde nettopp had Sound check så den sto på,må jo bli sikkeli varm før spillinga vettu :P

Jeg brukte 5 min på å tørke av litt øl før jeg fyrte opp. Så den rack nok ikke å tørke.Det hadde jeg ikke tid til :P

Men toppen funker fedt den,lukter bare litt øl hvis du lukter etter:D:D:D

Med andre ord, ja den lukter rocka :twisted: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo ha hatt flaks, at det ikke var så fuktig i på vitale deler..

det lille som var tørker jo fort når røra får opp tempen.

Ampen min drikker ikke øl, så jeg må ta jobben alene :/

jaja, alt som ikke dreper..

Traff akkurat over den ene 12AX7 røret:P:P:P

Men det gikk bra.:D:D

Heldivis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg for min del ville aldri i livet tolerert at noen satt drikkevarer i åpen beholder på min forsterker, for det er alltid en eller annen tosk som skumper borti så det blir søl.

Men det var godt at det gikk bra, litt krise om ampen blir krank 1 time før showtime... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.