Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sorte stemmeskruer i 70's fenderstyle by Kluson


Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Gubbe skrev:

Var vel et uttrykk for at allmenheten her inne allerede er fullstendig klar over at det finnes svart hardware. Litt unødvendig å lage en egen tråd, liksom.

Selvfølgelig vet jeg at dere vet at det finnes sort hardware. Men de jeg henviste til er de Fender brukte på stratocaster og telecaster på 70-tallet, men i sort utførelse av Kluson. Da kam man få "riktige fender" stemmeskruer På en Strat/tele med sort hardware. Det vet nok ikke allmenheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere skulle bare ta ut av luften at Kluson sikkert produserte slike 70's stemmeskruer og søke på "Strat 70's tuners by Kluson"? Du og alle andre på forumet tar liksom som en selvfølge og vet alle sammen at Kluson produserer den modellen? Hadde det vært de gamle fra 60 tallet men dette er ikke vanlig å finne. Du ville altså google noen stemmeskruer som du kanskje ikke visste at eksisterte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gubbe skrev:

Ok. Fair enough.

Poenget mitt er fremdeles at jeg synes det er unødvendig å lage en hel tråd for denne type marginalt interessante informasjonen.

Du må gjerne være uenig.

 

Så kontakt en moderator hvis det plager deg. Jeg kom kun med et tips for å være hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.