Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Focusrite interface svidde usb-portene?


AkE

Anbefalte innlegg

Har drevet å spilt inn en del musikk de siste dagene, Focusrite Isolo  lydkort, har fungert helt fint frem til i går kveld. Lyden begynte å kutte ut i ny og ne. Men fungerte igjen når starta lydkortet på nytt i innstillingene. I dag bestemte jeg meg for å se litt nærmere på problemet, regnet med at det var en feil i innstillingene. Prøvde å oppdatere drivere og skulle justere samplingfrekvensen og bitdybden, prøvde å justere til 44100hz og 16 bit, gikk fint på avspilling, men når jeg skulle gjøre det samme på innspilling så skar alt seg. Lydkortet begynte å blinke febrilsk, og kuttet ut. Usb-kontakten til interfacet satt på samme side som jeg hadde den trådløse musa, den sluttet også å virke. Flyttet musa over på motsatt side av pc`en (bærbar hp) og da funket den igjen. Har ikke tatt sjansen på å koble til interfacet på denne siden. Har restartet pc`en flere ganger og usb-inngangene er fortsatt helt kaputt på den ene siden av pc`en, men fungerer fint på den motsatte.

Har noen vært borte i noe lignende? Eller har tips til om jeg kan få fikset dette, eller om det bare er å kjøpe ny maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.