Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problem med JVM Amp. Forstår det ikke.


Tores

Anbefalte innlegg

Har en Marshall jvm410 hjs som jeg bruker sammen JVM410 Combo og TC G-System i deres power amp insert loop for sterio oppsett

HJS ampen er ny,brukt i en uke. Sistegang jeg slo den på så kom det en relativ kraftig sprake knittre lyd,det kom også lys glimt fra baksiden,dette stoppet ikke så jeg slo raskt av,har følelsen av at dette hadde øket i volum om jeg ikke hadde slått av så raskt.

Lyden kan best beskrives som om man steker backon på full varme og samtidig en bakgrunslyd av å poppe popkorn. Kinttring-fresing-spraking-skurring-popping-lyden av å sveise med får mye trådmating,(om noe kjenner til sveising) ja,det var noen stikk ord. En blanding av dette er nærliggende lydbilde,volumet på lyden kan sammenlignes med en harde annslag på en akustisk gitar.

Fra forhandler så sa de at en resitor var sprengt og et poweramp rør ødelagt,årsaken kunne de ikke forklare meg,dette er nå tredje gang det skjer,også da med nye HJS.

Jeg tror det har å gjøre med mitt sterio oppsett,de mener det er produks.feil. en dårlig produksjons serie. Jeg ikke vere mulig å få tre fra denne serie.

Har snakket med Marshall ang. min metode å koble dette sammen på,svaret var: Ingen problem,kan el. skal ikke forusake noen skade slik det er kobblet,og slik du bruker dette,hvilken loop du bruker er opp til din smak.

Er det noen som kan tenke seg til noen mulige årsaker til disse skadene?

Veldig taknemlig for svar og råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.