Kjell Iver

Photobucket - noen som har brukt det her?

Anbefalte innlegg

Er det mange poster her på forumet som er ødelagt av photobucket sin omlegging av policy? Kan de som evt har fått poster ødelagt av dette gi et signal. 

Jeg har sett på en fiks som ordner dette automagisk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan kanskje skyldes at vi har hatt vår egen tjeneste for lagring av bilder ganske lenge. Det å legge bilder hos andre tilbydere er ikke nødvendigvis smart i lengden. Ting blir lagt ned, endrer betingelser og så videre. Husker jeg hadde e-post hos en redirect-tjeneste (bigfoot) for mange år siden, som lovte bort "a free lifetime e-mail-adress". Vel, jeg bruker ikke den mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker photobucket.

Skjult innhold - vennligst logg inn/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i1181.photobucket.com/albums/x430/HenningBH/Edwards%2520IV/B00DEF70-9474-4A54-8A23-BCD1D97331EE_zpsfjnwwydj.jpg&key=4b2c3eb3edd8560e48e249910c240da8ec30f1f33cd7742086d9e1810628d78a" width="562" />

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt det masse. Men gamle tråder er gamle tråder, så spiller ikke så mye rolle for min del :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den, men en del gamle tråder av den litt mer "leksikale" typen er det ganske greit at "virker" fortsatt. Dagens småprat, GAS, og så videre er det ikke så farlig med, men DIY- tråder med nyttige instruksjoner er det jo greit at virker. Det blir liksom ikke så stor forskjell på hvordan man kan skifte bånd på en hals, eller justere en Floyd. For mange som oppsøker forumet er slike tråder nyttige.

• Liker 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt det, men usikker på´hvor mye det har påvirket dette forumet da jeg også har brukt gn sin egen mediatjener.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at min DIY-tråd om den rosa Ibanezen lever i beste velgående og der er alle bildene Photobucket, og selve tråden er fra 2010/2011.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
30 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

Ser at min DIY-tråd om den rosa Ibanezen lever i beste velgående og der er alle bildene Photobucket, og selve tråden er fra 2010/2011.

hva er lenke til den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt som er koblet opp til photobucketen min er desverre borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 hours ago, Kjell Iver said:

hva er lenke til den?

Regner med det er snakk om denne Skjult innhold - vennligst logg inn

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, Ptr skrev:

Regner med det er snakk om denne Skjult innhold - vennligst logg inn

Er bilder på ggpht.com photobucket? feks bildet lå her: Skjult innhold - vennligst logg inn

Jeg redigerte den artikkelen og lagret den, uten å gjøre endringer, og da ble bildene hans lastet over til vår server. Kan være nyttig å vite..

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive