Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe ny Gitar og Forsterker


Jackmons

Anbefalte innlegg

Hei. Da jeg har sett på Gibson både nytt å brukt. Det finnes en alternativ På finn https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82528087 med vedlagt bilde.

Ellers så ser jeg på en ny hos https://evenstadmusikk.no/produkter/gitar-/-bass/el-gitar-(solid)/gibson-electrics-les-paul-tribute-t-satin-gold-2017-1096962-p0000116330 

Liker fargen Goldtop. Men finnes det bedre alternativ nå la oss si på 4Sound eller på finn. Finner ikke mange Goldtop. Til under 10k.  Er den på Evenstad bra? eller skal jeg gå før den på finn. Eller er det noe bedre der ute? Bør jeg sikte høyere når det gjelder pris. Uansett om Pris har litt hindring. Kan bruke 12k akuratt nå. Har spilt gitar i 20år ca. Har kun vært en hobby. Har ikke spilt i noe særlig band. Har begynt i det siste å spile mer. Å kjøpe bedre ting. Spiller hjemme med backing track. Blues.Rock.Pop.Western. Musikk som Thin lizzy. Gary Moore. Nirvana. Dire Straits. Pink Floyd. Rolling Stones. Black Sabbath. Deep Purple. Metalica. Led Zeppelin. Sting. Phil Collins. Green Day. U2. J.Cash. Osv. Musikk fra 50 til 90 tallet. Akuratt nå har jeg kun en Fender American Strat. Og en Gibson Fadet T 2017 og en akustisk Taylor 110e. Liker Gibson å spille på. Bedre en Fender sånnsett. Men er det noe annet jeg bør gå før av andre merker utenom. Har en Cube 40GX Forsterker. Har vurdert å bytte den ut. Noen forslag til forsterker? På forsterker fronten har jeg ikke eid mange. Kun Peavy. Behringer og nå Cube 40GX som jeg ikke er fornøyd med. Noen gode råd? så blir jeg glad 

87_1009889874.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Synes bare det er elendig med musikksjapper rundt omkring hær jeg bor. Tillegg så er det overalt Fender Gibson bare over alt hvor jeg drar. Har lyst at det butikkene som jeg har vært hos har litt mer utvalg av merker. Som Ibanez og esp før eksempel. Men da må man på nette å handle. Som G4M å kjøpe teste å sende tilbake. Men takk før svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.