Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Egg og bacon, frokost for konger!


Thorg

Anbefalte innlegg

Veldig tøft, en del av idéene minnet meg veldig om Eric Glass, en av mine favoritter innenfor denne retningen (som dessverre er sabla dårlig til å promovere seg, dumme mannen har ikke nettside engang). Syns forresten du takler metall-siden bedre enn det som peker i retning fusion, da rytme-feel'en og fraseringen for meg blir litt for lite spontan, og kanskje litt stiv, til den typen spill. Men, alt i alt svært imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tøft, en del av idéene minnet meg veldig om Eric Glass, en av mine favoritter innenfor denne retningen (som dessverre er sabla dårlig til å promovere seg, dumme mannen har ikke nettside engang). Syns forresten du takler metall-siden bedre enn det som peker i retning fusion, da rytme-feel'en og fraseringen for meg blir litt for lite spontan, og kanskje litt stiv, til den typen spill. Men, alt i alt svært imponerende.

Takk for tilbakemelding= ) Jeg har nok holdt på mye mer med metal enn fusion, så du har nok rett der. Ting er jo tross alt ikke improvisert, så du har nok rett i at ting ikke er spontant nok i forhold til mange fusionsoloer også. Tingen er -skjønner du- at jeg virkelig digger mange fusiongitarister og sakene de gjør, men jeg er rett og slett ikke god nok til å improvisere over denne låta, som en ekte fusiongitarist ville gjort. Er jo fett med hyppige modulasjoner, men utrolig vanskelig å improvisere over!(For vanskelig for meg iallefall;)) Soloene er skrevet på forhånd, og da hender det ofte at ting blir litt stivt i forhold til en improvisert solo.

Ps: Digger virkelig den siste låta du la ut på forumet! Fet solo og ekstremt funky backingtrack! Har hørt den veldig mange ganger nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.