Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Egg og bacon, frokost for konger!


Thorg

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk! Jeg har laget en rimelig funky og gitarbasert låt jeg kunne tenkt meg litt respons på. Jeg har ikke mikset den noe spesielt enda, og kunne derfor tenkt meg litt forslag på den kanten. Men kom gjerne med kritikk når det gjelder alt annet også, f.eks gitarsolo, komp og slikt.

På forhånd, takk= )

http://home.online.no/~bkrist3/Musikk/Eggs...20for%20mix.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiksa litt på linken din. :)

Minner meg om noen, men klarer ikke å presse frem et navn. Mye bra spilling her, og morsomt med så ulike deler opp mot hverandre. Lov til å tro at alt ikke ble tatt opp på ett tak? ;)

Trommene er rimelig flate, men høres ut som du spiller på Ibanez - så da er jeg fornøyd... :D

Du er ansvarlig for trommer og bass også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov til å tro at alt ikke ble tatt opp på ett tak? ;)

Trommene er rimelig flate, men høres ut som du spiller på Ibanez - så da er jeg fornøyd... :D

Du er ansvarlig for trommer og bass også?

Hehe, ting er ikke tatt opp i et tak nei.. Har en tendens til å være for perfeksjonistisk når jeg skal spille inn saker, men for utålmodig til å spille inn alt samtidlig:P. Skulle selfølgelig ha gjort det men..

Trommene er programmerte (groove agent) og bassen har jeg spilt inn selv.

Veit ikke helt hvordan jeg skal mikse meg frem til stiligere lyd på trommene altså, men du har sikkert rett; NOE må jeg gjøre med dem= )

Er faktisk ikke Ibanez jeg spiller, men en Heartfield med Dimarziomikker. Heartfield er vel mer eller mindre en ibanezkopi, så lyden er vel noe av det samma vil jeg tro. Arti at du la merke til det altså= )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke Ibanez jeg spiller, men en Heartfield med Dimarziomikker. Heartfield er vel mer eller mindre en ibanezkopi, så lyden er vel noe av det samma vil jeg tro. Arti at du la merke til det altså= )

Heartfield er bygd av Ibanez for Fender. ;) Med DiMarzio-mikker er det ikke mye som skiller de, teoretisk sett. :)

Bra spilt! Synes jeg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.