Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD!!!! 65 Amps Empire


Anbefalte innlegg

Kult, jeg gleder meg skikkelig til øving:) Den gir meg to fete kanaler og også boost, litt likt BE på den måten så klart selv om lyden nok ikke kan sammenlignes helt.
BE tror jeg blir det holy grail for meg og får vel neppe bedre amp igjen men tror Shivan og jeg skal bli riktig gode venner. Testet den såvidt i helga med TS 808 og Centura, det låt iallfall jævlig bra så tror faktisk jeg mener det denne gangen når jeg sier at denne er kommet for å bli ;)

Begynner å bli veldig fornøyd med pedalene også! Har plass til en pedal til men tror ikke jeg trenger det. Har litt lyst på BE OD pedalen men bør ha nok med TS808 og Centuran. En fuzz kunne kanskje vært aktuelt men ellers blir det lite utskiftninger på brettet:)
Har endelig fått meg Deluxe Memory Man tilbake på brettet, det er bare tidenes delay pedal for mitt bruk og skal aldri selge den!!!! Eller, selger når jeg slutter og spiller men det blir forhåpentligvis noen år til:) Har to stk hvor den ene er på service men den skal selges så snart den er friskmeldt! Anbefaler DMM på det sterkeste for de som ikke har testet de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.