Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny fyr sier hei


Anbefalte innlegg

Er ny på Gitarnorge, og tenkte å si hei!

Jeg heter Kjartan Albrigtsen, og bor i Vikersund.

En del av fritiden bruker jeg på musikk, enten med sang, klimprer på gitar eller gjør noe annet i den dur (pun intended - det hender rett som det er i moll også).

Tidligere har jeg vært mest interessert i rock, viser, blues etc, men nytt av året er at jeg prøver å lære meg å spille banjo, noe som har introdusert meg til det fantastiske bluegrassmiljøet...

Jeg er i styret i Scenen er din, som arrangerer konserter for amatører i Modum og omegn. Dette har blitt en arena for mange av oss sofaspillere og vi har i løpet av 2 år hatt nesten 150 personer på scenen, noen nybegynnere, noen profesjonelle.

Jeg deltar også i en del prosjekter, med lokale konserter. I høst er jeg med i et prosjekt der vi spiller Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band fra A-Å og en julekonsert.

For øvrig lider jeg av GAS, og prøver ikke å finne noen kur mot det.

Håper på å treffe andre her med sammenfallende interesser, enten det er for utveksling av erfaringer, hjelp til problemer, skaffing/avskaffing av utstyr eller samarbeid på en eller annen måte.

Kjartan

 5996ba6fba177_Kjartanlydmann.thumb.jpg.2a8b9376567886390811132b0b3fddb7.jpg

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.