Gå til innhold
GOE

Expression pedal

Anbefalte innlegg

Hei! Har en Keeley super mod workstation som jeg liker veldig godt. Jeg kunne tenke meg å supplere med en expression pedal, men er totalt grønn på området. Noen råd og/eller anbefalinger mottas med stor takk. Skal du kvitte deg med en, så kan du også gi et lite vink:) På forhånd takk for svar!

Endret av GOE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Hotone SoulPress som i tillegg til å være liten, kan brukes som volumpedal og wha wha. De sistnevnte krever strøm  (egen adapter). Jeg rakk såvidt å teste den før jeg gikk vekk fra pedalbrett, så den ligger pen og ren i original eske. Si fra om du er interessert?

• Takker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg så i en tidligere tråd at du(?) nevnte denne. Hva er grunnen til at du vil selge? er det plundrete å veksle mellom de ulike funksjonene, eller er det lett å få den til å være volumpedal og expressionpedal samtidig (klønete formulert, håper du forstår hva jeg mener).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker ikke effekter lengre. Nå er det kun halvakustisk/jazzbox med rørforsterker som er i fokus?

Man må velge en av funksjonene om gangen. Dersom du styrer en multieffekt, kan det hende at du bare trenger å bruke expressionfunksjonen for å styre parametere til programmer med volum, wha, delaytid eller egentlig alt som er styrbart/det du øbsker å styre ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du testet den som expressionpedal? Vet du om den er kompatibel med både analoge og digitale effekter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men du må antagelig sjekke om det du skal styre kan styres med expression. Det finnes en del tester og how to videoer på youtube, så jeg anbefaler at du søker litt der?

• Takker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått en henvendelse fra en annen forumitt om kjøp av Hotone SoulPress, så jeg trenger å vite om du skal ha denne før jeg svarer vedkommende:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.