nikotro

[SELGES] Patos Lyric 302

Anbefalte innlegg

nikotro    323

Jeg legger ut disse for salg da de er for store til nye møbler i stua. De koster ca kr 10000,- nye.

De har et par bruksmerker som synes på bildene.

De befinner seg i Drøbak og er litt for store til at de kan sendes.

Pris: kr 2500,-.

Testkonklusjon fra bladet Audiofidelity:
En usedvanlig lineær frekvensgang fra dyp bass til diskant, og med en usedvanlig oppløst mellomtone med eksepsjonell dynamikk og artikulasjon, gjør dette til en strålende bra høyttaler uansett pris. Som vanlig vil elektronikk og programkilde ofte definere begrensningen av det som slipper ut av den nyutviklede 6,5 tommeren fra Seas og den velprøvde Morel-domen. Selv om man kunne ønske seg et kabinett med ekte edeltre, så har dette lite med lyden å gjøre. I forhold til prisen er lydkvaliteten på denne moderat store gulvstående høyttaleren helt eksepsjonell. Høyttaleren er også en av de enkleste å drive av samtlige testede høyttalere i dette bladet. For mange vil derfor ikke spørsmålet være om man skal velge kompromissene fra de lekre stativhøyttalerene eller slå til med en mer fancy dipolhøyttaler med enda høyere presisjon. For svært mange vil nettopp denne enkle gulvstå- ende høyttaleren fra Roar Moen være det helt perfekte kompromiss med glimrende lyd for relativt lite penger.

Skjult innhold - vennligst logg innSkjult innhold - vennligst logg innSkjult innhold - vennligst logg innSkjult innhold - vennligst logg innSkjult innhold - vennligst logg inn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
nikotro    323
12 timer siden, stromstans skrev:

Hui, har egentlig lenge vurdert å skrote 80-talls plaststereoen jeg har nå, og dette kunne jo virkelig være et godt utgangspunkt. 

Hva er dimensjonene på dem?

Dimensjonene er:

Høyde: 96 cm

Bredde: 19,5 cm

Dybde: 30, 5 cm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av fuzz-mullah
      På tide med en opprydding i pedalskuffen:

Skjult innhold - vennligst logg inn
      Boss FZ-5 fuzz: Selges for 500,-

Boss AW-3 auto wah: Selges for 500,-

Danelectro Cool Cat tremolo: Selges for 350,- Har montert potmeter slik at den kan brukes som (kraftig) booster

Danelectro Cool Cat Metal II: Selges for 300,-

Danelectro Cool Cat Transparent Overdrive, versjon 1: Selges for 350,-

EHX Bass Metaphors (finfin DI-boks/kanalstripe): Selges for 750,-

EHX Soul Food: Selges for 500,-

EBS OctaBass: Selges for 1.000,-

Z. Cat Triverb romklang: Selges for 400,-

Coron preamp for akustisk (piezo-element): Selges for 300,-

2 stk Celestion Tube 10 høyttaler: Selges for 300,- pr stk

ART Tube MP preamp: Selges for 350,-

Shure PG81 mikrofon: Selges for 750,-

Vox AmPhones Bass: Selges for 700,-

Alt befinner seg på Blommenholm, like ved Sandvika utenfor Oslo. Møtes gjerne hvor som helst i Oslo for overlevering, eventuelt sendes ting pr post.
      Alle priser er uten eventuell frakt.
    • Av Axeviking
      Hallo gitarentusiaster!
      I denne tråden ønsker jeg at alle skal komme med forslag til rykende ferske artister/ukjente band med potensiale rundt omkring fra Norges land, basert på egen smak innenfor rocksjangeren. På denne måten kan vi gi litt oppmerksomhet til ferske band og hjelpe dem fram i lyset. Gjerne kom med navn fra ditt lokalmiljø og ting som alt for få har hørt om. Gi et par linjer beskrivelse per navn for å gi leseren en pekepinn på hvilken type rock det er snakk om. Oppfordrer alle til å være aktive og sjekke ut hverandre sine forslag!
      Jimmy Page, her litt i mørket og litt i lyset. På samme måte som ukjente band med potensiale.
      Selv vil jeg anbefale folk som liker alternativ og melodiøs rock (a la Queens of the Stone Age, etc.) å sjekke ut "CARVED OUT KIDS" fra Tromsø. De startet nylig og gav nettopp ut sin første hjemmelagde demotape og du finner dem her: Skjult innhold - vennligst logg inn
    • Av Langesundsgutten
      Hei!
      Så ikke noe tråd om denne karen, så tenkte jeg skulle lage en.
      Så vidt jeg vet er han en norsk artist som har så langt gitt ut 1 album og 4 singler. Har hørt en del på albumet hans (du finner det på spotify og wimp) og liker veldig godt det jeg hører. Tror at denne fyren har stort potensiale. Han spiller for tiden en del konserter rundt om i Norge, tenkte faktisk å prøve å komme meg opp til en av de snart.
      Han synger på engelsk og spiller gitar. Han har laget sangene ut ifra erfaringer og ting som har skjedd med han ut ifra hva jeg har hørt på Wimp spesial albumet (kommentert versjon). Du har sikkert hørt noen av sangene hans på radioen, jeg tror at de har spilt "In the backseat" og "October" (min favoritt) på radioen. Du finner ett par av albumversjonene på youtube, de jeg fant har jeg postet under. Men jeg tror at det er verdt å kjøpe albumet eller skaffe deg Wimp eller Spotify hvis du vil høre han.
      Her er noen sanger: