Rottenikken

Prosjektet starter - Fiestarød 70's partsocaster

Anbefalte innlegg

1 time siden, Rottenikken skrev:

Jeg har aldri opplevd noe sånt med Squire - heller tvert imot. Jeg har hatt flere Squire og halsene har alltid vært supre og båndene satt dønn fast og fin radius. Det er mine erfaringer med Squire

Som en kamerat sa til meg - du kan være heldig og få en god Squire hals eller uheldig og få en dårlig Fenderhals. 

Jeg "til mitt bruk"  klarer meg lenge med Squire og jeg ser ikke noe behov for Allparts.

Du kommer å bli affen's endelikt. 

• Liker 1
  • Hehe 8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
21 hours ago, Straymond said:

Du kommer å bli affen's endelikt. 

Jeg dævver ^^

• Hehe 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis noe galt med den nye halsen din, men noen ganger kan du tjene litt på å LESE de svarene du får. Sjekk hva Skjult innhold - vennligst logg inn sier om halsen din, versus hals fra Allparts, feks.

• Liker 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult innhold - vennligst logg innNå har jeg fått ledninger fra Norge, de som jeg anbefalte dere, og de er en drøm å lodde med. Her har jeg koblet det som jeg kan, men må spare til hvitt HSH plekterbrett og vender og ny kobbertape. Ny jordingskabel er innstallert i bodien. Legg merke til den fabrikkfortinnede ledningstuppen. Dette er kvalitet.

Jeg har nettop koblet om til to volume og en tone. Litt smart å sette bridge volume litt lavere. Så blir det halsen men må først handle litt. 

Hvem stemmer for sort hardware? Jeg shal ha Gotoh vintage stol, sort med 11mm spacing. Må kjøpe fire Norge desverre.

denne gitaren skal bygges på riktig måte og med stor nøyaktighet og få dyre deler siden jeg ikke bygger lego noe nå. 

Skjult innhold - vennligst logg inn

Dette skal bli bluesgitaren min så det blir Seymour Duncan SH4 og SH2n pickups 

Endret av Rottenikken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha rødt hode så jeg prøvelakkerte en hals som jeg har liggende for å se resultat. Den halsen er defekt likevel. Så sammenlignet jeg fargen på hodet med kroppen

og vet dere hva - jeg skal ha Fenderlogo på. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moderatorinnlegg.

Siden TS henfaller til fjas og tøys, stenger jeg denne tråden. Byggetråder bør ha et snev av seriøsitet over seg. Skal man drøse, tulle, tøyse og forsøke å lage drama, så har vi forum og tråder for denslags.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive