Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Prosjektet starter - Fiestarød 70's partsocaster


Anbefalte innlegg

Jeg vil ha det originalt. Jeg syntes at logo burde være en selvfølge når man betaler så mye for pickups som SD. Fender CS savner jeg det på. De er så dyre at da burde det stått også. Det blir litt som å kjøpe BMW M5 og fjerne M5 logoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rottenikken skrev:

Det blir litt som å kjøpe BMW M5 og fjerne M5 logoen. 

Presterer ikke M5'n like heftig selv om logoen er borte? Jeg setter funksjonalitet fremfor utseende. Sistnevnte er bare en bonus.

Du burde prøve det en gang. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, CastorFiber skrev:

Har jeg hørt rett, er det ikke helt uvanlig å kjøpe disse dyre premiumbilene, og spesifisere at merket som viser at bilen er dyr, skal fjernes.

Hvis merket ikke skal være der, hvordan kan du da si at det er store modeller? Den kan like gjerne ha minste motor som den største. 

Et eksempe. Pappa hadde Audi A6 og alle A6 har to eksosrør bak, også minste motor. Fjerner man merkingen så er Audi 2.0t og 4.2 V8 identiske utseendemessig. 

Dvs at man kan kjøpe en premiumbil og spesifisere at det ikke skal syntes at du har minste motor også. 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30. juli 2017 den 18.46, MartheyG skrev:

Selv forbinder jeg logo på pickupene med billige pickups. 

Kaller du Seamour Duncan billig?

noe som jeg kan nevne som dere sikkert har forstått er at dett ikke blir 70's gitar når den får HH og sort hardware samt firehullsplate for halsen. Jeg sløyfer CBS også. for å oppsummere hva jeg lager nå av gitar så kan det sies med to ord: kul Partsocaster. Ingen direkte spec. 

Siste nytt under. Ikke mye nytt men ser det bra ut? Jordingskabel er koblet til. 

 

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Rottenikken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1 August 2017 den 1.16, The Dude skrev:
  • Og da prioriterer man LOGO !  ( eller LEGO )

Ja. I alle fall LEGO. Jeg har helt dilla på det men er også gitarbyggenarkoman og klarer aldri å legge av den hobbyen heller. LOGO på gitar er bare en image som jeg har. Er jeg heldig så kommer jeg litt lengre på gitaren i morgen.

jeg går for chrome hardware og sort HH plekterbrett som jeg får snart i posten. Med chrome så åpner utvalget seg mye mer og utgiftene senkes og da tenkte jeg Kluson tremolo hvis ikke dere heller anbefaler  fender mexico tremolo? Klusom koster mest. Har Kluson stålsadler? 

 

 

image.jpeg

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.