Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Prosjektet starter - Fiestarød 70's partsocaster


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hva du mener med spørsmålet. Fabrikker i Kina lager alt fra førsteklasses produkter til ting som er ubrukelige, omtrent som fabrikker i andre land gjør. Postene som er før din post gir deg jo ikke noen grunn til å trekke noen konklusjoner i den ene eller den andre retningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet om en nederlandsk forretning som selger halser. De skal visstnok være oppgradering for Squire og kanskje FenderMIM i følge annonsen. Den er laget i kina. Jeg skal tenke på den da. Ikke ille pris heller. Takk for bedre forståelse.

Fikk melding om at de får inn slike halser jevnlig. I annonsen står det dette: "Dit is zeker een upgrade voor je Squier en zelfs je MIM Fender." (oversettelse: dette er en god oppgradering for din Squire og selv din MIM Fender) 

Jeg kan nevne at hodet på halsen skal lakkeres i samme rødfarge som kroppen

Noname.jpg

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De over danket ut GFS. Særlig fordi GFS ikke demonstrerte i clean. Men det blir to stk S.D humbuckere. Grunnen er prisen og kvaliteten. 118€ for to stk SD humbuckere. Jeg har bestillt et HH plekterbrett. Så SSS er kansellert. Det er jo lov å skifte mening en gang i blandt.

Humbuckere GFS: 33+33dollar plus porto på 25dollar pluss import - la oss si 110dollar

To stk ekte Seymour Duncan: 129€ pluss 4.95€ porto. Skjønner?

SH-4 og SH-2n

https://www.bax-shop.nl/gitaar-elementen/seymour-duncan-hot-rodded-humbucker-sh-4-+-sh-2n-set/product-details.html 

Og ikke glem: Seymour Duncan har LOGO på pickupene

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.